مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قزوین:

دومین جشنواره ملی سفیران بشر دوستی مجازی برگزار شد

۱۳۹۹/۱۰/۱۶ - ۱۳:۱۱:۵۵
کد خبر: ۱۱۱۵۷۶۲
دومین جشنواره ملی سفیران بشر دوستی مجازی برگزار شد
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: دومین جشنواره ملی سفیران بشر دوستی با توجه به شیوع کرونا در کشور به صورت کاملا مجازی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ حسن آصفی در این باره اظهار داشت: دومین جشنواره ملی سفیران بشر دوستی به میزبانی استان قزوین و با محوریت آسیب ستیزی در بین اعضای هلال احمر کشور، طی دو روز  در 15 و 16 دی ماه به صورت مجازی برگزار شد.

وی با توجه به اهداف برگزاری این جشنواره، افزود: اهداف این جشنواره ایجاد انگیزه و فرصت مطالعه تخصصی علمی جوانان دانشجو، ایجاد شور و نشاط در رقابت سالم جوانان، جلب توجه جوانان به مهارتهای پنهان در فنون سخنوری، ترویج و توسعه فرهنگ بشر دوستی و استعدادیابی و پرورش جوانان در فنون سخنوری است که در دو بخش فارسی و انگلیسی برگزار شد.

آصفی با بیان اینکه مجموعاً ۳۲8 اثر برای دبیرخانه جشنواره دوم ارسال شده بود، ادامه داد: در این دوره از جشنواره، آثار در دو بخش فارسی و انگلیسی رقابت کردند که ۵۷ اثر در بخش فارسی و ۱۵ اثر نیز به بخش زبان انگلیسی جشنواره راه پیدا کردند.

وی روشهای جذب مشارکت جوانان در فعالیتهای بشردوستانه را یکی از محور‌های موضوعی این جشنواره عنوان کرد و افزود: بررسی مقایسه ای بشردوستی و رفتار مبتنی بر حقوق بشر، بررسی علل خشونت جوانان در میان همسالان، روش های ترویج رفتارهای مهربانانه در جامعه، نقش و تأثیر جوانان در پیشگیری از آسیب های اجتماعی گروه همسالان و افزایش تاب آوری، بررسی نقش دفاعی هویت در رویاروئی با آسیب های اجتماعی، بشردوستی و مهربانی در دیوان حافظ، بشردوستی و مهربانی در ادیان آسمانی و نقش تیم های حمایت روانی، اجتماعی و فرهنگی (سحر) در جریان زندگی آسیب دیدگان پس از حادثه از دیگر مواردی است که این جشنواره پذیرای آثار شرکت کنندگان بود.

آصفی یادآور شد: از سال 98 این جشنواره ملی به طراحی و پیشنهاد معاونت جوانان جمعیت هلال احمر استان قزوین برگزار شد و این معاونت با توجه به موضوع جهان شمول جشنواره در صدد است که سطح برگزاری این جشنواره را بین المللی کند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قزوین با بیان اینکه با توجه به شرایط فعلی و با توجه به شیوع بیماری کرونا تصمیم برآن شد تا از ظرفیت مجازی برای برگزاری دومین جشنواره ملی سفیران بشر دوستی استفاده کنیم در ادامه عنوان کرد: هیئت داوران برگزیدگان جشنواره را در دو بخش فارسی و انگلیسی در اختتامیه این جشنواره که زمان آن نیز متعاقباً اعلام خواهد شد معرفی خواهند کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز