معاون عمرانی استانداری قزوین:

کاهش مصرف در جامعه نیازمند فرهنگ سازی است

۱۳۹۹/۱۰/۱۷ - ۱۹:۳۲:۵۹
کد خبر: ۱۱۱۶۶۴۱
کاهش مصرف در جامعه نیازمند فرهنگ سازی است
معاون عمرانی استانداری قزوین گفت: مدیریت مصرف و جلوگیری از اسراف نیازمند اطلاع رسانی مناسب و فرهنگ سازی است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ جلسه ستاد مدیریت سوخت استان قزوین عصر چهارشنبه به ریاست جمالی پور استاندار قزوین و با حضور فرخزاد معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، فرمانداران، مدیران ادارات در سالن اجتماعات شهید امامی استانداری قزوین برگزارشد.

علی فرخزاد در این جلسه اظهارداشت: با تشکیل کمیته مدیریت مصرف بهینه انرژی در استان قزوین می توانیم از اتلاف منابع و سرمایه‌های آینده کشور جلوگیری کنیم.

وی افزود: در شرایطی که به دلیل کروتنا بسیاری از فعالیت های اقتصادی ممنوع و یا محدود شده و کلاس های مدارس و دانشگاهها نیز برگزار نمی شود انتظار می رفت مصرف سوخت کاهش پیدا کند اما همچنان مصرف افزایش یافته که این روند با فرهنگ سازی باید اصلاح شود.

سوخت

فرخزاد تصریح کرد: ضمن مکاتبه با ادارات مختلف برای کاهش مصرف انرژی اقدام شده و با تشکیل کمیته‌ای برای نظارت و پایش امیدواریم بتوانیم وضعیت را مدیریت کنیم.

معاون عمرانی استانداری قزوین یادآورشد: مسئولان شرکت پخش فرآورده های نفتی استان لازم است نظارت بیشتری در سیستم حمل و نقل سوخت داشته باشند تا ضمن پیشگیری از هر گونه توزیع خارج از شبکه از قاچاق سوخت هم جلوگیری شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز