رئیس کمیسیون املاک و مستغلات پارلمان محلی قزوین:

خیابانی در شهر قزوین به نام ورزش نامگذاری شود

۱۳۹۹/۱۰/۱۸ - ۰۸:۳۲:۲۸
کد خبر: ۱۱۱۶۷۸۶
خیابانی در شهر قزوین به نام ورزش نامگذاری شود
رئیس کمیسیون املاک و مستغلات پارلمان محلی قزوین گفت: به منظور فرهنگ سازی ورزش و حساس سازی شهروندان به این مقوله ضرورت دارد تا خیابانی درشهر قزوین به نام ورزش نامگذاری شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ سعید دقیقی در جلسه  شورا که با دستور کار بررسی لوایح شهرداری برگزار شد، اظهار کرد: در اکثر شهرهای کشور معبر و خیابانی به نام ورزش نامگذاری شده است؛ اما متاسفانه در شهر قزوین این موضوع مغفول مانده است.

وی پیشنهاد داد: در شورای نامگذاری شهر قزوین خیابانی که از  تالار شهر به سمت مزار شهدای گمنام منتهی می شود به نام ورزش نامگذاری شود.

دقیقی همچنین خواستار نامگذاری سالن ها و مراکز ورزشی به نام ورزشکارانی همچون احسان لشگری شد و تاکید کرد: این موضوع در راستای ارج نهادن به تلاشهای این افراد محقق شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش به موضوع لایحه تفکیک قطعه زمینی در بلوار سردار سلیمانی اشاره و اظهار امیدواری کرد:  با رعایت قانون و صرفه و صلاح شهروندان و شهرداری قزوین دراین لایحه تصمیم گیری شود تا شهر و شهروندان متحمل ضرر نشوند.

رئیس کمیسیون املاک و مستغلات شورای اسلامی شهر قزوین تاکید کرد: در تمام مصوبات شورای اسلامی شهر قزوین ابتدا منفعت شهر و شهروندان را در نظرگرفته ام و در این لایحه نیز اینگونه است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز