مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین:

۱۸۰ سرمایه گذار در شهرکهای صنعتی قزوین جذب شدند

۱۳۹۹/۱۰/۱۸ - ۰۸:۴۲:۴۷
کد خبر: ۱۱۱۶۷۸۹
۱۸۰ سرمایه گذار در شهرکهای صنعتی قزوین جذب شدند
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: از ابتدای سالجاری تا پایان نیمه دوم دیماه، ۱۸۰ سرمایه گذار داخلی وخارجی در شهرکها و نواحی صنعتی تابعه استان جذب شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ حمیدرضا خانپور در این باره اظهار کرد: در سال جهش تولید و در راستای جذب سرمایه گذار، ایجاد رونق اقتصادی، توسعه تولیدات ایرانی و اشتغال پایدار جوانان، این شرکت از ابتدای سالجاری تاکنون موفق به جذب ۱۸۰ متقاضی سرمایه گذاری در شهرکها و نواحی صنعتی استان شده که این میزان در مدت مشابه سال گذشته ۸۹ قرارداد بوده که رشد دو برابری در تعداد جذب سرمایه گذاران صنعتی داشته ایم که بیش از ۶۰ درصد سرمایه گذاران با توجه به رضایت سرمایه گذاری گذشته و حمایتهای استانی طرح توسعه خود را در استان اجرا می کنند.

وی میزان مساحت زمین صنعتی واگذار شده را ۱۸۴ هکتار عنوان کرد و یادآور شد میزان سرمایه گذاری قراردادهای منعقده بیش از ۳۹ هزار میلیارد ریال می باشد که  با راه اندازی این طرحهای صنعتی زمینه امید به اشتغال و اشتغال پایدار  هفت هزار نفر فراهم خواهد شد.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرکهای صنعتی استان با بیان اینکه طی سال‌های اخیر با وجود تنگناهای مالی موجود در کشور و تحریم‌ها با رشد سرمایه‌گذاری از حیث تعداد و میزان در شهرک‌های صنعتی استان قزوین روبه‌رو بوده‌ایم، افزود: بر همین اساس و با سرمایه‌گذاری‌های انجام شده طی سال‌های اخیر، ۳۵ درصد اشتغال ایجاد شده در شهرک‌های صنعتی استان مربوط به دولت یازدهم و دوازدهم بوده است.

خانپور در ادامه از قزوین به‌عنوان استانی پرجاذبه برای سرمایه‌گذاری صنعتی نام برد و اظهار داشت: با توسعه شهرکهای صنعتی و سرمایه‌گذاری‌های انجام شده از سوی دولت در ایجاد زیرساخت ها برای استقرار واحدهای تولیدی، زمینه استقرار و ایجاد واحدهای صنعتی وجود دارد.  

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین یادآور شد: بیشترین حجم سرمایه‌گذاری‌های انجام شده در شهرک‌های صنعتی استان مربوط به شهرک‌های صنعتی تقاضا محور  لیا، کاسپین یک و ۲ (آبیک)، خرمدشت، حیدریه و آراسنج بوده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز