علیرضا وارثی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

عامل آزار کودک معلول در روستای اک شهرستان تاکستان شناسایی شد

۱۳۹۹/۱۰/۲۱ - ۱۳:۲۷:۵۹
کد خبر: ۱۱۱۸۲۷۹
عامل آزار کودک معلول در روستای اک شهرستان تاکستان شناسایی شد
مدیرکل بهزیستی استان قزوین گفت: با پیگیری و تلاش‌نیرو‌های بهزیستی و دادستانی تاکستان، عامل آزار کودک معلول در روستای اک شناسایی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ در پی انتشار فیلمی در فضای مجازی، مبنی بر آزار و اذیتِ یک کودک معلول با نهایت تاسف و تاثر مشخص شد که کودک معلولی، توسط فردی ناشناس مورد آزار و اذیت جسمی قرار گرفته و تصاویر دلخراش و متاثر کننده آن نیز در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد.

با انتشار این تصاویر از سوی دادستانی و بهزیستی استان قزوین پیگیری های جدی آغاز شد تا هم محل نگهداری این کودک و هم عامل آزاردهنده شناسایی شود و سرانجام امروز با تلاش‌نیرو‌های اورژانس اجتماعی، حراست، بازرسی و اداره بهزیستی شهرستان تاکستان و دادستانی و سرکشی به خانه شهروندان روستای اک خانواده دارای فرزند معلول، عامل آزار کودک معلول شناسایی شد.

علیرضا وارثی در این باره اظهارداشت: این کودک معلول توسط ناپدری اش مورد آزار و اذیت قرار گرفته بود و فیلم آن روز گذشته در شبکه‌های مجازی منتشر شد.

وی تصریح کرد: ناپدری این کودک هم اکنون به کلانتری منتقل شده و در بازداشت نیروهای پلیس است.

مدیرکل بهزیستی استان قزوین یادآورشد: کودک معلول مورد حمایت اداره بهزیستی استان قزوین قرار خواهد گرفت و مشکلات روحی و روانی ایجاد شده توسط دستگاه قضایی در حال پیگیری است.

وارثی بیان کرد: تصمیم نهایی در مورد اقدام کودک آزاری توسط این ناپدری بزودی از سوی دستگاه قضایی اعلام خواهد شد.

 

نظر شما