معاون صنایع کوچک شرکت شهرکهای صنعتی قزوین:

نمایشگاه توانمندی‌های صنایع کوچک در قزوین برگزار می شود

۱۳۹۹/۱۰/۲۲ - ۱۳:۲۰:۱۱
کد خبر: ۱۱۱۸۷۹۳
نمایشگاه توانمندی‌های صنایع کوچک در قزوین برگزار می شود
معاون صنایع کوچک شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین گفت: نمایشگاه توانمندی‌های صنایع کوچک و واحدهای مستقر در شهرکهای صنعتی قزوین برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ شهریار کشاورز صبح دوشنبه در نخستین جلسه کمیته هماهنگی برگزاری این نمایشگاه اظهار کرد: در سال جهش تولید و همزمان با  سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و با توجه به استقبال واحدهای تولیدی، صنعتی و خدماتی از سه نمایشگاه برگزارشده و به منظور حمایت از صنایع کوچک چهارمین نمایشگاه تخصصی توانمندی‌های صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی با هدف توسعه بازار واحدهای صنعتی، آشنایی صنایع کوچک با یکدیگر، آشنایی مردم استان قزوین با توانمندی‌های صنایع کوچک، معرفی محصولات و برندهای صنایع کوچک و حمایت از صنایع و تولیدات بومی استان قزوین برگزار می‌شود.

وی همچنین از حضور واحدهای تولیدی وصنفی که در حوزه خوشه های فرآوری محصولات انگور، بسته بندی  و شیرینی سنتی و باقلوا فعالیت می کنند خبر داد.

معاون صنایع کوچک شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین یادآور شد: نمایشگاه توانمندی‌های صنایع کوچک و واحدهای مستقر در شهرکهای صنعتی از ۲۸ لغایت ۳۰ بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان برگزار می‌شود.

 

 

نظر شما