منوچهر حبیبی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

بازگشایی ها فقط با مجوز ستاد ملی و قرارگاه عملیاتی کرونا مجاز است

۱۳۹۹/۱۰/۲۳ - ۰۸:۴۲:۵۳
کد خبر: ۱۱۱۹۱۸۷
بازگشایی ها فقط با مجوز ستاد ملی و قرارگاه عملیاتی کرونا مجاز است
جانشین ستاد کرونای استان قزوین گفت: هر گونه بازگشایی در شرایط کنونی کشور فقط با مجوز ستاد ملی و قرارگاه عملیاتی پشتیبانی کرونا، رسمی و دارای اعتبار است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ منوچهر حبیبی در خصوص نحوه بازگشایی در شرایط کرونایی اظهارداشت:  اخیرا با توجه به رنگ بندی جدیدی که در وضعیت کرونا ایجاد شده برخی از وزارتخانه ها، دستگاهها، سازمانها و نهادها، بدون داشتن مسئولیت قانونی، اقدام به اطلاع رسانی در خصوص بازگشایی مجموعه های تحت مدیریت خود کرده اند که قطعا در مسیر این روند، مشکلاتی برای کادر بهداشت و درمان ایجاد می کند.

وی افزود:  هرگونه بازگشایی در شرایط کنونی، فقط با مجوز ستاد ملی کرونا و قرارگاه عملیاتی پشتیبانی ستاد امکان پذیر است.

حبیبی تصریح کرد: اطلاع رسانی در خصوص این موضوع فقط از طریق وزیر کشور به عنوان فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد کرونا و وزیر بهداشت به عنوان رئیس ستاد ملی کرونا قابل اجراست.

کرونا 11

جانشین ستاد کرونای استان قزوین یادآورشد: با توجه به زحمات یازده ماهه کادر بهداشت و درمان و متولیان امر در ستاد کرونا ، شایسته است بازگشایی ها پس از بررسی های دقیق و فقط از طریق قرارگاه عملیاتی و ستاد ملی کرونا صورت گیرد و هر گونه شتاب و عجله در خصوص بازگشایی ها می تواند خدمات و تلاش چند ماهه گذشته مردم، کادر درمانی، ستاد کرونا، کسبه و سایر همراهان در این وضعیت را هدر داده و بر باد دهد.

حبیبی اظهارداشت: بازگشایی عجولانه هم می تواند به شعله ورشدن مجدد کرونا و تحمیل مشکلات و سختی های دیگری 

شود لذا تاکید جدی داریم هیچ مدیرکل، رئیس سازمان، اتاق، مسئول و نهادی مجاز نیست بدون هماهنگی با ستاد کرونا و قرارگاه، در مورد بازگشایی ها اظهار نظر کند.

بازگشایی ها فقط با مجوز ستاد کرونا و دانشگاه علوم پزشکی قزوین 

وی گفت: اعلام بازگشایی ها فقط در حیطه اختیار مسئول ستاد کرونا و رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان است و هر گونه اظهار نظری در این زمینه، غیر از مسئولان اعلام شده، هیچگونه وجاهت قانونی ندارد.

بازار

مدیران غیر مسئول اظهارنظر نکنند

جانشین ستاد کرونای استان قزوین بیان کرد: به مدیران تذکر جدی می دهیم از هر گونه اظهار نظر بدون اخذ مجوز ستاد کرونا جدا خودداری کنند تا با مشکلی مواجه نشویم.

وی اضافه کرد: در خصوص آخرین وضعیت بازگشایی ها در روز پنجشنبه هفته جاری پس از جمع بندی نهایی، تصمیم گیری خواهیم کرد و مصوبات جدید از طریق رسانه های رسمی از جمله صدا و سیما و خبرگزاری ها به اطلاع عموم خواهد رسید.

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز