مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان قزوین:

تله سی یژ قزوین با سرمایه گذاری ۲۰۰ میلیارد تومانی بهترین منطقه گردشگری است

۱۳۹۹/۱۰/۲۳ - ۰۸:۴۲:۲۵
کد خبر: ۱۱۱۹۱۹۳
تله سی یژ قزوین با سرمایه گذاری ۲۰۰ میلیارد تومانی بهترین منطقه گردشگری است
مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان قزوین گفت: با سرمایه گذاری 200 میلیارد تومانی برای استاندارد سازی و راه ندازی تله سی یژ قزوین، مهمترین مجموعه گردشگری استان در خدمت شهروندان قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ جمعی از خبرنگاران رسانه های گروهی استان قزوین، عصر دوشنبه از مجموعه گردشگری، ورزشی، تفریحی تله سی یژ قزوین بازدید کردند.

هادی طاهرخانی مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان قزوین در این بازدید با ارائه گزارشی از اقدامات مهم انجام شده برای بازگشایی این مجموعه تفریحی اظهارداشت: در استان قزوین ظرفیت های گردشگری متعددی وجود دارد که در صورت وجود یک عزم جدی برای بهره برداری از آنها می توان بستر خوبی را برای برخورداری مردم از این توانمندی ها مهیا کرد.

طاهرخانی

وی بیان کرد: مجموعه گردشگری منطقه کامان و زرشک که تکمیل آن مدتی متوقف شده بود در یکی دوسال گذشته با عزم جدی مسئولان و ورود سازمان همیاری وضعیت مطلوبی پیدا کرد و توانستیم این منطقه زیبا را برای استفاده  شهروندان آماده کنیم.

طاهرخانی تصریح کرد: موضوع استاندارد سازی و تکمیل امکانات برای بهره برداری در شرایط سخت آب و هوایی و فصل زمستان و دمای 10 درجه زیر صفر انجام شد و گاهی ارتفاع برف در این منطقه تا دومتر هم می رسید اما با تلاش شبانه روزی همکاران خود، عاشقانه و مجدانه برای احیا و راه اندازی این مجموعه همت کردیم و امروز این منطقه آماده استفاده شده است.

وی یادآورشد: سازمان همیاری شهرداری ها کارهای زیادی در استان انجام داده و امروز با کمک رسانه ها امیدواریم این فعالیتها منعکس شود تا مردم به آینده امیدوار شوند.

تله سی یژ 1

سرمایه گذاری 200 میلیارد تومانی در مجموعه تله سی یژ قزوین

طاهرخانی اضافه کرد: در شرایطی که کشور با محدودیت منابع مالی مواجه شده و بسیاری از طرح های عمرانی و تفریحی متوقف شده و یا نیمه تمام مانده است تکمیل این مجموعه تفریحی از کارهای ماندگاری است که می تواند ساعات خوشی را در پر کردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان و خانواده ها مهیا کند.

وی گفت: در این مجموعه تفریحی ورزشی بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری شده و امیدواریم با تکمیل فازهای بعدی بتوانیم این منطقه را به قطب گردشگری استان تبدیل کنیم.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان قزوین تصریح کرد: در هفته گذشته وزیر میراث فرهنگی پس از افتتاح تله سی یژ و بازدید از مناطق گردشگری قزوین، اذعان کرد مناطقی چون بوستان ملی باراجین و تله سی یژ از مناطق بی نظیر است و می تواند برای جذب گردشگر بسیار موثر باشد.

وی اظهارداشت: سه پیست اسکی کودکان، پیست آموزشی با  ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی و یک پیست ۲۵۰۰ متری حرفه ای در این مجموعه پیش بینی شده است.

تله سی یژ 66

طاهرخانی یادآورشد: احداث تله اسکی در مرحله نهایی است و تا اردیبهشت به مرحله بهره برداری خواهد رسید و با وجود امکانات دیگر از جمله سکوهای برج باز، زیپ لاین، جامپینگ و پرش از ارتفاع، خانه اسکیمویی، پارک شب با دید در شب، پل فلزی اتصال پیست اسکی به تله سی یژ، می توانیم این مجموعه را به منطقه گردشگری شاخصی برای استان های هم جوار هم تبدیل کند.

وی از فعالیت سازمان همیاری در اجرای برخی طرح های مهم هم خبر داد و اظهارداشت: سازمان همیاری در بسیاری از فعالیتها ورود کرده و امسال هم چون سال گذشته در تنظیم میوه شب عید نقش مباشر دارد تا این محصول بموقع و با قیمت مناسب به دست مردم برسد.

طاهرخانی یادآورشد: با ورود به پنجره واحد سرمایه گذاری، با حفظ کرامت سرمایه گذاران در کمترین زمان ممکن  نسبت به صدور مجوز اقدام می کنیم.

وی اضافه کرد: با انتشار ویروس کرونا برای پشتیبانی از فعالان این عرصه و نیز تامین برخی مواد مورد نیاز اقدام شد و با کمک ستاد کرونا نسبت به تولید ماسک و مواد ضد عفونی اقدام لازم صورت گرفته است. 

تله سی یژ 3

طاهرخانی گفت: راه اندازی سامانه فروش اینترنتی «قزوین من»، ورود به بازار سهام، بهره برداری از 5 هکتار زمین در منطقه حصار پس از ۲۰ سال، راه اندازی مجموعه تله سی یژ، راه اندازی شرکت طرح و توسعه و ملی ساختمان و نمایشگاه دائمی استان از دیگر فعالیتهای این سازمان است.

وی با اعلام فعالیت رسمی تله سی یژ در طول هفته اظهارداشت: این مجموعه از روز سه شنبه تا جمعه از ساعت 8 صبح تا 5 بعدازظهر دایر است و هزینه ورودی برای خبرنگاران رایگان و خانواده آنها با 50 درصد تخفیف خواهد بود.

Capture

طاهرخانی بیان کرد: این مجموعه در محدوده ای به وسعت دو هزار هکتار احداث شده که در حال حاضر یک هزار هکتار آن تملک شده و فاز اول آن در ۳۸ هکتار اجرایی شده است. 

وی اظهار امیدواری کرد با افتتاح کامل این مجموعه، فضای مناسبی برای تفریح و اسکی و ورزش های سالم و با نشاط در فصل زمستان برای گروههای مختلف سنی و خانواده ها مهیا شود.

نظر شما