مدیر عامل شمس آذر قزوین:

هدف تیم فوتبال شمس آذر صعود به لیگ دسته اول است

۱۳۹۹/۱۰/۲۳ - ۰۸:۲۴:۲۲
کد خبر: ۱۱۱۹۳۰۳
هدف تیم فوتبال شمس آذر صعود به لیگ دسته اول است
مدیرعامل تیم دسته دومی شمس آذر با بیان اینکه یک هدف بیشتر نداریم و آن هم صعود به لیگ دسته اول فوتبال کشور است، گفت: امیدواریم در این راه مسئولان از تیم ما حمایت کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ داود پور اسمعیل با اشاره به وضعیت تیم فوتبال شمس آذر، اظهار کرد: خوشبختانه شرایط تیم خوب است، فقط با توکل به خدا و کار تیمی تا به اینجا پیش آمده‌ایم و در حال تلاش برای رسیدن به هدف اول و آخر خود هستیم.

وی ادامه داد: همه اعضای تیم از مدیرعامل و کادر فنی گرفته تا بازیکنان و حتی کادر تدارکات، همدل شده‌اند تا در آزمون لیگ سربلند ظاهر شویم.

مدیرعامل تیم دسته دومی شمس آذر با بیان اینکه هدف خود را از ابتدای فصل ترسیم کرده‌ایم، تأکید کرد: یک هدف بیشتر نداریم و آن هم صعود به لیگ دسته اول است که در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

وی لیگ دسته دوم فوتبال کشور را سخت ارزیابی کرد و افزود: لیگ دسته دوم یک لیگ متفاوت است و هر بازی حکم فینال را دارد، زیرا همه تیمها مدعی صعود هستند.

پور اسمعیل تأکید کرد: در گروه ما تیم‌های بسیار قوی و البته مدعی حضور دارند که این کار ما را کمی سخت کرده است، اما به لطف مجموعه باشگاه و به لطف خدا به لیگ دسته اول صعود خواهیم کرد.

وی خواستار حمایت همه‌جانبه مسوولان از این تیم شد و یادآورشد: این تیم متعلق به شهر قزوین است و تنها نماینده استان برای رسیدن به لیگ دسته اول فوتبال کشور است.

مدیر عامل باشگاه شمس آذر با بیان اینکه امیدوارم با صعود شمس اذر به لیگ دسته اول پایان فصل خوشی برای علاقمندان فوتبال قزوین رقم بخورد  بیان داشت؛ بخاطر شرایط کرونا و محرومیت تماشاگران از حضور در ورزشگاه با پیگیری و رایزنی با مسئولان صدا و سیمای مرکز قزوین مقرر است بازیهای خانگی شمس اذر از هفته پنجم و دیدار مقابل شهرداری بم برای دوستداران فوتبال بصورت زنده پخش گردد.

پور اسمعیل خاطرنشان کرد: امیدواریم باحمایت تمامی مسئولان استان و همدلی علاقه مندان در فصل پیش رو شاهد موفقیت و صعود شمس آذر به لیگ دسته اول فوتبال کشور باشیم.

 

نظر شما