در ادامه رقابت های لیگ سه؛

فوتبالیست های سفیر آبیک در مقابل نماینده رشت صف آرایی می کنند

۱۳۹۹/۱۰/۲۳ - ۱۱:۳۵:۲۰
کد خبر: ۱۱۱۹۴۹۹
فوتبالیست های سفیر آبیک در مقابل نماینده رشت صف آرایی می کنند
تیم فوتسال سفیرنوین آبیک در ادامه رقابت های لیگ سه، در رشت به مصاف نماینده فوتبال این شهر می رود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ هفته دوم لیگ سه فوتبال باشگاه های کشور در حالی از ساعتی دیگر پیگیری می شود که سفیر آبیک نماینده فوتبال استان در این رقابت ها هم به مصاف صومعه سرای رشت می رود.

این دیدار از ساعتی دیگر در ورزشگاه سردار جنگل رشت برگزار می شود، دیداری که بدون شک پیروزی در آن می تواند نتیجه ای عالی برای بازیکنان سفیر به شمار برود ، اگر چه گرفتن یک امتیاز از رشت هم می تواند نتیجه ای مناسب برای نماینده استان باشد .

درطول سال های اخیر تیم های زیادی از استان در لیگ سه فوتبال باشگاه های کشور حضور داشته اند که البته نتوانسته اند در کسب نتایج مناسب عملکرد خوبی داشته باشند.

سال گذشته تیم های طلایه دران بویین زهرا و غفاری تاکستان نمایندگان فوتبال استان در لیگ سه بودند که یک هفته مانده به پایان بازی ها، به لیگ های استانی سقوط کردند.

رقابت های لیگ سه فوتبال باشگاه های کشور در حالی برگزار می شود که تیم ها در پنج گروه سیزده تیمی برای صعود به لیگ دو فوتبال باشگاه های کشور با هم رقابت می کنند.

تیم فوتبال سفیرآبیک در گروه دوم این رقابت ها با تیم های شاهین تهران ، شهید اورکی اسلامشهر کیاپارس تهران ، شهروند رامسر، شهرداری فریدونکنار، ستارگان سیمرغ البرز و ستارگان مردان پاشا، سردار جنگل صومعه‌سرا ، سوهان محمد قم ، آلومینیوم پارس ساوه، مینو خرمدره و ستاره سرخ کاشان هم گروه است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز