مدیر جدید صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان قزوین:

تشکل های روستایی برای همکاری با صندوق بیمه عشایر تقویت شوند

۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۲:۲۲:۲۲
کد خبر: ۱۱۲۰۱۶۶
تشکل های روستایی برای همکاری با صندوق بیمه عشایر تقویت شوند
مدیر جدید صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان قزوین گفت: با تقویت تشکل های روستایی لازم است زمینه همکاری بیشتر این مجموعه با صندوق را مهیا کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ در مراسمی با حضور علی شیرکانی مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر کشور، رزمجو معاون سرمایه گداری معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم کشور، هدایت الله جمالی پور استاندار، فرخزاد معاون عمرانی ، قبادی معاون اقتصادی و اکرم نجفی مدیرکل روستایی، حجت الاسلام سید محمود عرب به عنوان مدیر جدید صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان قزوین معرفی شد.

حجت الاسلام سید محمود عرب گفت: روستاییان و عشایر زحمت کش ترین افراد جامعه هستند و تامین نیازمندی های اجتماعی آنها در فقه پویای اسلامی تاکید شده که با توجه به آن می توان به دستاوردهای مهمی رسید.

12121

وی بیان کرد: امروز مشکلات اقتصادی کشور با همت و پیگیری و کار جهادی و استفاده از همه ظرفیت ها قابل حل شدن است و در این میان توجه به روستاها باید در اولویت باشد.

عرب تصریح کرد: با توجه به ضوابط اجرایی ماده 6 صندوق شورای عالی رفاه و تامین اجتماعی اولویت اول در گسترش بیمه استفاده از ظرفیت تشکل های روستایی است که در قالب تعاونی های تولید و تشکل های سازمان یافته می تواند مورد استفاده قرار گیرد.

مدیر جدید صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان قزوین یادآورشد: متاسفانه در شرایط کنونی تشکل ها سهم زیادی ندارند و از 23 کارگزار استان فقط 5 تشکل روستایی با صندوق همکاری دارند.

وی گفت: سیاست های تعیین شده باید به سمت بیمه شدن تشکل های روستایی باشد زیرا رویکرد پوشش روستاییان با این وضعیت پر هزینه است و حدود 50 درصد هزینه صندوق را به خود اختصاص داده است.

عرب اظهارداشت: در استان قزوین 20 هزار و 500 بیمه شده روستایی و عشایر داریم و تا آذر ماه نیز 1595 لبیمه شده جدید به سهیمه استان اضافه خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز