استاندار قزوین:

مدیران شهری باید جسارت و شجاعت حل مشکلات شهری را داشته باشند

۱۳۹۹/۱۰/۲۵ - ۱۸:۲۳:۲۶
کد خبر: ۱۱۲۰۷۷۰
مدیران شهری باید جسارت و شجاعت حل مشکلات شهری را داشته باشند
استاندار قزوین گفت: شهرداران و مدیران شهری باید با جسارت، تدبیر و سلامت کاری بتوانند با برنامه ریزی مناسب برای حل مشکلات شهروندان اقدام کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ نشست شهرداران استان قزوین با حضورجمالی نژاد معاون وزیر کشور و رئیس سازمان همیاری شهرداریها و دهیاریهای کشور روز پنجشنبه در سالن جلسات فرمانداری شهرستان تاکستان برگزار شد.

در این جلسه که به ریاست جمالی پور استاندار قزوین تشکیل شد، فرخزاد معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار،  رجب رحمانی نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی، فرمانداران شهرستان های استان و صالحی مدیرکل دفتر امور شهری استانداری نیز حضور داشتند.

هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین در این جلسه اظهارداشت: مدیریت شهری از امور مهم است و کسانی که به عنوان شهردار و مدیران شهری در این مسئولیت قرار می گیرند باید دارای ویژگی هایی چون شجاعت، تعهد، تدبیر، سعه صدر باشند و با هماهنگی در امور و استفاده از ظرفیت ها به مردم خدمت کنند.

وی بیان کرد: منابع درآمدی پایدار از مهمترین مشکلات و دغدغه های شهرداری هاست و در این میان شهرداریها در شهرهای کوچک و کم جمعیت نیاز به حمایت بیشتری دارند.

ثثثث

جمالی پور یادآورشد: تبدیل وضعیت نیروهای انسانی در شهرداریها در حال پیگیری و انجام است و امیدوارین این چالش نیز برطرف شود.

استاندار قزوین بیان کرد: به زودی با انجام فرآیند کارشناسی توسط اداره کل محیط زیست استان، شهرها و روستاهایی که از بوی بد سایت پسماند محمدآباد رنج می برند از پرداخت عوارض معاف می شوند.

جمالی نژاد؛ معاون وزیر کشور و رئیس سازمان همیاری شهرداریها و دهیاریهای کشورهم در این جلسه گفت: توزیع متوازن جمعیت و خدمات در شهرهای کشور در اولویت برنامه های وزارت کشور است.

وی بیان کرد: پرداخت تسهیلات به پروژه هایی تعلق می  گیرد که تا پایان کار دولت به سرانجام برسند و نوسازی و خرید ناوگان حمل و نقل عمومی از دیگر برنامه های مهم و با اولویت این سازمان است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز