رئیس پلیس راه استان قزوین:

در رفتن چرخ تریلر، ۴ کشته و مصدوم در بوئین زهرا بر جای گذاشت

۱۳۹۹/۱۱/۰۲ - ۱۱:۴۳:۴۰
کد خبر: ۱۱۲۴۰۶۷
در رفتن چرخ تریلر، ۴ کشته و مصدوم در بوئین زهرا بر جای گذاشت
رئیس پلیس راه استان قزوین از برخورد چرخ تریلی با یک دستگاه وانت نیسان با 2 کشته و 2 مصدوم در جاده «ساوه- بوئین زهرا» شهرستان بوئین زهرا خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ سرهنگ فرهاد ذاکری منش در ای باره اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع سانحه رانندگی در محور «ساوه- بوئین زهرا» بلافاصله ماموران گشت پلیس راه و نیرو های امدادی به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران در محل مشخص شد، یک حلقه چرخ تریلر برخورد با یک دستگاه وانت نیسان با 4 سرنشین حین حرکت  برخورد و اتاق خودرو  جدا شده که بر اثر آن راننده و سرنشین خودرو (زن و شوهر) به علت شدت ضربات وارده در دم فوت و دو فرزند خردسال6 و 11 ساله آنان مصدوم که توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

رئیس پلیس راه استان با اشاره به اینکه علت این حادثه از سوی کارشناسان پلیس راه در رفتن چرخ تریلر در لاین مخالف، ناشی از نقص فنی مستمر از سوی راننده تریلر بوده است اعلام کرد راننده پس از تصادف از محل حادثه متواری شد. به رانندگان توصیه کرد: قبل از تردد در جاده ها از ایمنی خودرو مطمئن شده و با عدم توجه و سهل انگاری در رفع نواقص خودرو ، مرگ هموطنان بی گناه را در جاده ها رقم نزنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز