جانشین فرمانده انتظامی قزوین خبر داد:

اسلحه های شکاری قاچاق در توقیف پلیس قزوین

۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۰۸:۴۵:۱۹
کد خبر: ۱۱۲۵۳۱۱
اسلحه های شکاری قاچاق در توقیف پلیس قزوین
جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری 2 نفر از اعضای باند قاچاق و کشف 12 قبضه اسلحه شکاری قاچاق در عملیات مشترک با پلیس استان مرکزی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ سرهنگ داود عبدالمالکی در این باره اظهار داشت: پس از اطلاع ماموران پلیس امنیت عمومی استان از فعالیت یک باند قاچاق اسلحه که قصد ورود تعدادی اسلحه شکاری قاچاق  با یک دستگاه خودروی پژو 405  از استان های مرزی به مقصد استاهای شمالی را دارند، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت. 

وی ادامه داد: ماموران پس از اطلاع از اینکه  خودروی قاچاقچیان قصد تردد از محورهای مواصلاتی قزوین را دارد با همکاری پلیس استان مرکزی و انجام تحقیقات گسترده خودرو را در محور "قزوین-زنجان " شناسایی و متوقف کردند.  

جانشین فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: در بازرسی های انجام شده از خودروی این باند قاچاق، 12  قبضه سلاح شکاری کشف و در این زمینه 2 نفر قاچاقچی نیز دستگیر شدند. 

سرهنگ عبدالمالکی با تاکید بر برخورد جدی و قاطعانه پلیس با افرادی که بدون اخذ مجوز قانونی مبادرت به نگهداری سلاح می‌کنند از شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را از طریق سامانه 110به پلیس اطلاع دهند.

 

نظر شما