رئیس سازمان بسیج فرهنگیان استان قزوین:

معلمان در انتقال پیام معنوی اردوی راهیان نور نقش مهمی دارند

۱۳۹۹/۱۱/۲۳ - ۱۵:۰۰:۵۰
کد خبر: ۱۱۳۵۷۱۳
معلمان در انتقال پیام معنوی اردوی راهیان نور نقش مهمی دارند
رئیس سازمان بسیج فرهنگیان استان قزوین گفت: معلمان با ابتکار و خلاقیت می توانند نقش مهمی در انتقال پیام اردوی راهیان نور داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ جلسه هماهنگی اردوی دانش آموزی راهیان نور روز پنجشنبه با حضور حسنعلی اصغری مدیرکل آموزش و پرورش استان، سرهنگ محمد سرباز رئیس سازمان بسیج دانش آموزی و سرهنگ هادی بغدادی رئیس سازمان بسیج فرهنگیان در محل اداره کل آموزش و پرورش قزوین برگزار شد.

سرهنگ هادی بغدادی در این نشست اظهارداشت: یکی از اقدامات مهم برای ترویج افکار اعتقادی و مبانی ارزشی برگزاری اردوی راهیان نور است که سالهای متمادی برگزار شده و امسال نیز در فضای مجازی برای آن برنامه ریزی کرده ایم.

وی اضافه کرد: معلمان به عنوان مهمترین شخصیت تاثیرگذار در این کار فرهنگی می توانند در انتقال پیام معنوی به دانش آموزان نقش آفرین باشند.

سرباز

بغدادی یادآورشد: رهبر معظم انقلاب از معلمان به عنوان افسران سپاه پیشرفت یادکردند که می توانند به پیشرفت همه جانبه کشور کمک‌کنند و پایه ریزان تمدن نوین اسلامی باشند.

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان استان قزوین تصریح کرد: در دوران کرونا معلمان مجاهدتهای خاموشی در تعلیم و تربیت داشتند که دیده نشد لذا از رسانه ها انتظار داریم در انعکاس این نقش مهم و تاثیرگذار نیز تلاش بیشتری کنند.

وی گفت: اردوی راهیان نور روایت ملموس و عینی از دوران جنگ است که می تواند این فضای معنوی را برای جوانان و نوجوانان ما بخوبی ترسیم کند و معلمان در انتقال این پیام سهم زیادی دارند.

بغدادی اظهارداشت: معلمان چون ارتباط خوبی با دانش آموزان دارند و در آموزش و پرورش هم ساختار مناسبی شکل گرفته با بهره گیری از این ظرفیت ها می توان پیام معنوی این رزمایش فرهنگی و معنوی را منتقل کرد.

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان استان قزوین یادآورشد: اردوی راهیان نور امسال در روزهای ۲۷ و ۲۸ بهمن در فضای مجازی برگزار می شود و انتقال پیام آن و تداوم این مسیر اهمیت دوچندان دارد.

سرهنگ بغدادی تصریح کرد:معلمان ودانش آموزان با دل نوشته وبرداشت آزاد از فضای مجازی می توانند به انتقال پیام راهیان نور کمک کنند و از رسانه ها هم درخواست می کنیم فضای خبری این کار ارزشمند را بخوبی منعکس کنند.

رایان نور545

وی اضافه کرد: تبلور اعتقادات ما شهدا هستند و رسانه ها می توانند چهره های شاخص در این عرصه را از جمله حاج قاسم سلیمانی ها، حججی ها را درفضای مجازی با خلاقیت و ابتکار و شیوه های جذاب معرفی کنند تا دانش اموزان الگو بگیرند.

سرهنگ بغدادی اضافه کرد: تربیت و ترویج تفکر اعتقادی رسالت همه دلسوزان نظام است تا با تهاجم فرهنگی دشمن مقابله شده و از آرمانها و مبانی ولایت فقیه دفاع کنیم. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز