مدیر کانون فرهنگی «حسین جان»:

کانون فرهنگی و دینی «حسین جان» برای ادامه فعالیت نیازمند حمایت مسئولان است

۱۳۹۹/۱۱/۲۵ - ۰۷:۳۳:۵۹
کد خبر: ۱۱۳۶۱۶۹
کانون فرهنگی و دینی «حسین جان» برای ادامه فعالیت نیازمند حمایت مسئولان است
مدیر کانون فرهنگی حسین جان گفت:کانون فرهنگی و مذهبی «حسین جان» با بیش از یک دهه فعالیت در توزیع محصولات فرهنگی و دینی نیازمند حمایت برای ادامه فعالیت خود است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ ابوالفضل حدادزادگان در این باره اظهارداشت: کانون حسین جان بیش از 25 سال قدمت فعالیت دارد که در کنار پایگاه فرهنگی کانون توحید با توزیع عکس های شهدا، بسته های فرهنگی و دینی در ترویج امور مذهبی فعالیت می کند.

وی بیان کرد: کانون حسین جان از سال 80 فعال شد و از سال 85 فروشگاه توزیعی نیز راه اندازی شد تا تولیدات دینی و محصولات فرهنگی  را در اختیار علاقمندان از اقصی نقاط استان قرار دهد.

حدادزادگان یادآورشد: در حال حاضر در این کانون تعداد 4 جوان به صورت مستقیم مشغول کار شده اند و چون نگاه سودآوری نداریم همین که یک کار ارزشمند دینی ترویج شده و چند جوانان مشغول فعالیت شده اند احساس رضایت می کنیم.

وی اظهارداشت: فروشگاه ما سالهاست در مرکز میدان آزادی قرار دارد و به دلیل سهولت دسترسی در حال حاضر عده کثیری از شهروندان از سالها قبل با این مکان آشنا بوده و براحتی برای تامین اقلام فرهنگی و دینی خود اقدام می کنند.

حدادزادگان گفت: این مکان فقط یک محصول ارائه نمی کند بلکه ما برای تامین درخواست فرهنگی افراد نسبت به توزیع جانماز، مهر، تسبیح، قاب عکس شهدا، نوشت افزار، کتب دینی، بیرق و برقع، ادعیه هم اقدام می کنیم تا کسانی که به این اقلام نیاز دارند به سهولت و با مترین قیمت به آن دسترسی پیدا کنند.

مسئول کانون «حسین جان» در قزوین تصریح کرد: امروز با گذشت بیش از یک دهه از فعالیت این کانون حتی روستائیان با مکان ما آشنا بوده و براحتی برای تهیه اقلام فرهنگی مراجعه می کنند و یک سنگر محصولات فرهنگی و دینی محسوب می شود.

مدیران شهری از فعالیت کانون «حسین جان» حمایت کنند

وی گفت: اخیرا در اجرای طرح نوسازی میدان آزادی پیمانکار شهرداری در طرح خود موضوع جابجایی این مکان فرهنگی را مطرح کرده و قرار نیست این مکان پس از جابجایی، کاربری دیگری داشته باشد و عملا یک محل قدیمی محصولات فرهنگی از فعالیت بازمانده و این کار فرهنگی متوقف خواهد شد که از مسئولان شهرداری و شورای شهر تقاضای مساعدت داریم تا این مکان حفظ شود.

حدادزادگان یادآورشد: همه ما دغدغه امور فرهنگی و دینی را داریم و امیدواریم برای حفظ این پایگاه فرهنگی که فعالان آن بدون نگاه اقتصادی در آن کار می کنند دچار مشکل نشوند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز