استاندار قزوین:

نقش افراد و سلایق باید در اجرای پروژه‌ها کاهش یابد

۱۳۹۹/۱۱/۲۶ - ۱۰:۳۸:۳۵
کد خبر: ۱۱۳۶۹۴۳
نقش افراد و سلایق باید در اجرای پروژه‌ها کاهش یابد
استاندار قزوین با بیان اینکه نقش افراد و سلایق باید در اجرای پروژه‌ها کاهش یابد، گفت: موانع استانی پیش روی پروژه های جهش تولید باید ظرف یک هفته بررسی و رفع شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ شورای هماهنگی بانک های استان روز یکشنبه با حضور هدایت الله  جمالی پور استاندار قزوین، عیسی قبادی معاون اقتصادی استاندار و جمعی از مدیران اقتصادی و بانکی نمایندگان نهاد ریاست جمهوری با هدف پیگیری روند جذب و تکمیل پروژه های مربوط به تفاهمنامه جهش تولید در محل سالن جلسات شهید سلیمانی استانداری برگزار شد. 

هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین در این جلسه اظهار کرد: عزم همه مدیران بانکی و اجرایی تکمیل پروژه های جهش تولید است تا شعار سال و فرامین رهبری تحقق پیدا کند . 

وی افزود: قانون فصل خطاب است ، اما باید از ظرفیت های لازم در جهت حمایت از تولید کنندگان اقدام شود و موانع استانی باید برطرف شود.

استاندار قزوین بیان کرد: پروژه هایی که موانع استانی دارند باید مدیران دستگاه ها و بانک ها پاسخگو باشند و اینگونه موانع قابل پذیرش نیست و پروژه ها نباید به دلایل سلایق خاص با کندی پیشرفت مواجه شود.

وی یادآور شد: موانع استانی پیش روی پروژه های جهش تولید باید ظرف یک هفته بررسی و رفع شود و موانع کشوری نیز با حضور در مرکز پیگیری و مرتفع خواهد شد.

جمالی پور اظهار کرد: تعهدات استان در تفاهمنامه جهش تولید باید عملیاتی شود و گزارش مثبتی از استان به دولت و مقام معظم رهبری منعکس شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز