مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در منطقه تهران:

آموزش های قرآنی برای حجاج در فضای مجازی تقویت شود

۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۱۴:۵۰:۱۷
کد خبر: ۱۱۳۸۹۳۰
آموزش های قرآنی برای حجاج در فضای مجازی تقویت شود
مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در منطقه تهران گفت: آموزش های قرآنی از سوی مدیران حج و زیارت برای گروههای هدف در فضای مجازی تقویت شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ حجت الاسلام مسعود حاجی ابراهیمی روز چهارشنبه در جمع مدیران دفاتر حج و زیارت استان قزوین اظهار کرد: شما مدیران و کارگزاران حج و عتبات، بازوی پرتوان و فعال بعثه مقام معظم رهبری هستید که قدردان فعالیتهای شما هستیم.

حاجی ابراهیمی، فعالیت های فرهنگی و قرآنی در مراسم حج را برای زائران مهم دانست و گفت: آنچه امروز برای کشور ما اهمیت دارد این است که بتوانیم آموزه های قرآنی را بیش از پیش در گروه های فضای مجازی ترویج کنیم.

وی با اشاره به ظرفیت حوزه علمیه قزوین و روحانیت تصریح کرد: استا ن قزوین دارای حوزه علمیه فاخری بوده که در این سالها علما و فضلای ارزشمندی را تقدیم جمهوری اسلامی کرده که نمونه اخیر مرحوم آیت الله ضیاء آبادی از چهره های ماندگار است.

حاجی ابراهیمی یادآورشد: قزوین از  مناطقی است که در عرصه های مختلف انقلاب اسلامی همیشه پیشگام بوده است.

وی ضمن تقدیر از مدیر سابق حج و زیارت استان قزوین اظهارداشت: آقای دمیرچی از مدیران موفق و توانمند هستند امروز با کمک مدیریان کاروانها باید برنامه ریزی مدونی در اداره این مجموعه داشته باشند.

22

در ادامه عباس دمیرچی مدیر جدید سازمان حج و زیارت  استان قزوین گفت: برای ساماندهی برنامه های پیش بینی شده نیازمند بهره گیری از ظرفیت همه مدیران و دستگاهها هستیم تا بتوانیم به دستاوردهای خوب دست یابیم.

مدیر حج وزیارت استان قزوین بیان کرد: از مدیران دفاتر حج و زیارت انتظار داریم از ظرفیت روحانیت نهایت استفاده را در کارگاههای آموزشی برای زائران داشته باشند.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره مرحو م حجت الاسلام مظلومی و حجت الاسلام نجفی روحانی تصریح کرد: این افراد از شخصیت های برجسته و فعالان بعثه مقام معظم رهبری بودند که برناهه ها و فعالیتهای ماندگاری از خود برای زایران حج و عتبات بر جای گذاشتند.

دمیرچی گفت: امیدواریم با ریشه کن شدن ویروس منحوس کرونا بتوانیم فعالیت های حج و زیارت را برای اقشار مختلف از سر بگیریم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز