رئیس دانشگاه فرهنگیان استان قزوین:

آماده راه اندازی مرکز رشد در دانشگاه فرهنگیان هستیم

۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۱۵:۱۶:۴۱
کد خبر: ۱۱۳۸۹۶۹
آماده راه اندازی مرکز رشد در دانشگاه فرهنگیان هستیم
رئیس دانشگاه فرهنگیان استان قزوین گفت: با وجود ظرفیت های علمی، تجهیزاتی و نیروی انسانی آماده راه اندازی مرکز رشد در دانشگاه فرهنگیان هستیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ آیین افتتاحیه موزه اسناد و مفاخر تربیت معلم روز چهارشنبه با حضور طاهری نیا معاون پژوهشی و فناوری سازمان مرکزی دانشگاه فرهنگیان، اصغری مدیرکل آموزش و پرورش، حجت الاسلام شعبانی مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاههای استان و روسای پردیس در دانشگاه فرهنگیان قزوین برگزار شد.

حمیدرضا مشهدی رئیس دانشگاه فرهنگیان استان قزوین در این مراسم گفت: امروز برای ما بسیار ارزشمند است که با ابتکاری کم نظیر شاهد افتتاح موزه مفاخر در استان هستیم. 

وی افزود: این کار در استان همدان انجام شده بود و قزوین دومین استان است که این موزه را افتتاح می کند.

مشهدی تصریح کرد: گاهی اسناد و وسایلی داریم که اگر جمع آوری نشود از بین می رود مثلا گرامافونی داریم که متعلق به سال ۱۹۵۰ و دوربین عکاسی و ضبط صدایی متعلق به.سال ۵۰ و تصاویری از گردهمایی روسای تربیت معلم، اسناد ساخت دانشگاه و روسای مراکز تربیت معلم در سال۵۴ داریم که بسیار ارزشمند است.

وی گفت: این موزه بهانه ای است تا فضایی مهیا شود تا گذشتگان سری به دانشگاه بزنند و در جشن 100 سالگی مرکز تربیت معلم این ابتکار ارزشمند است.

مشهدی گفت: ظرفیت قزوین در حوزه فرهنگی و تاریخی زیاد است و برای توسعه رشته ها ظرفیت خوبی داریم و خوابگاه ۳۰۰ نفره در آستانه افتتاح است و می توانیم پردیس خواهران را راه اندازی و افزایش ظرفیت دهیم.

وی بیان کرد: مجوز مرکز رشد را صادر کنید تا پشتوانه آموزش و پرورش در ایده پردازی و تولید محصول باشد زیرا  امروز از نظر تجهیزات و فضا مشکل نداریم و می توانیم با مرکز رشد به پارکهای علم و فناوری متصل شویم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز