وزیر راه و شهرسازی:

۳۱۰۰ کیلومتر آزادراه تا پایان دولت افتتاح می شود

۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۰۸:۱۳:۲۶
کد خبر: ۱۱۳۹۱۸۴
۳۱۰۰ کیلومتر آزادراه تا پایان دولت افتتاح می شود
وزیر راه و شهرسازی گفت: تا پایان دولت با افزایش ۵۰ درصدی میزان آزادراههای افتتاح شده به ۳۱۰۰ کیلومتر خواهد رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ محمد اسلامی در بازدید از مراحل پایانی آزادراه چرمشهر آبیک (آزادراه غدیر) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بسیار خرسندیم که یکی از پروژه های بزرگ آزادراهی که گره گشای ترافیک استانهای تهران و البرز است در آستانه افتتاح قرار گرفته است.

وی بیان کرد: امروز آخرین بازدید را داریم تا این پروژه بزرگ که یکی از طرح های متفاوت در توسعه آزادراهی کشور است در یک زمان بندی فشرده آماده افتتاح با حضور رئیس جمهور شود.

اسلامی تصریح کرد: این آزاد راه به طول ۱۵۸ کیلومتر با ۷ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در مدت ۵ سال آماده افتتاح شده است.

وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: این کار بزرگ اولین پروژه در مقیاس ملی است که در یک دولت از ایده تا بهره برداری در مدت ۵ سال اماده افتتاح است.

333333

وی گفت: این پروژه از راندمان ۱۲۰درصدی برخوردار است درحالی که در گذشته راندمان ۳ تا ۹ درصدی را داشتیم و این راندمان متوسط سالانه بی نظیر است و توان مدیریتی و مهندسی کشور را نشان می دهد.

وزیر راه و شهرسازی اظهارداشت: تعامل و همکاری دستگاهها در این پروژه و بهره گیری از پیمانکاران شاخص از دیگر ویژگی های این پروژه است و امیدواریم با استفاده از این آزادراه بار ترافیک اتوبان تهران به کرج و البرز و قزوین کاهش یافته و تردد روانی برای مردم رقم بخورد.

وی گفت: این مسیر بهشی از جاده ابریشم است که از مرز بازرگان شروع شده و به مشهد مقدس و مرزهای ترکمنستان. افعانستان و سپس با ارتباطی که با ۵ بزرگراه و آزادراه داریم این آزادراه را به قطعه استراتژیک و موثر در ترافیک، حمل و نقل و ترانزیت تبدیل کنیم. 

وی افزود: امیدواریم با سرمایه گذاری مکمل در مجتمع های این مسیر در آینده شاهد نقش افرینی این آزاد راه در کشور باشیم.

اسلامی گفت: در ابتدای دولت میزان آزادراههای کشور ۲۱۰۰ کیلومتر بود که تا پایان دولت این میزان با ۵۰ درصد افزایش به ۳۱۰۰ کیلومتر خواهد رسید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز