معاون بازرسی سازمان صمت استان قزوین:

۱۵ واحد عرضه کننده مرغ در قزوین به تعزیرات معرفی شدند

۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۰۹:۵۲:۳۱
کد خبر: ۱۱۳۹۲۳۴
۱۵ واحد  عرضه  کننده مرغ در قزوین به تعزیرات معرفی شدند
معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صمت استان قزوین گفت: ۱۵ واحد صنفی متخلف مرغ فروشی به تعزیرات حکومتی قزوین معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛  علی اکبر کبیری در این باره اظهار کرد: در راستای طرح تشدید نظارت برمراکز عرضه مواد پروتئینی و مرغ فروشی ها ، ۱۵ واحد صنفی متخلف مرغ فروشی به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

وی افزود: این واحدهای صنفی ۳۱۰ میلیون ریال با عناوین تخلفی گرانفروشی، عدم درج قیمت، احتکار و عرضه خارج از شبکه  جهت رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

کبیری یادآور شد: همچنین در راستای مصوبه ستاد تنظیم بازار استان مبنی بر اولویت عرضه مرغ توسط تولید کنندگان در استان و نظارت بر بازار مرغ نیز بازرسان سازمان صمت استان قزوین 8 واحد مرغداری گوشتی که اقدام به عرضه خارج از شبکه مرغ در بازار کرده بودند ، پرونده تخلف آن‌‌ها به ارزش بالغ بر 72 میلیارد ریال پس از تشکیل جهت سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی قزوین ارسال شده است.

وی افزود: با واحدهای صنفی که با عناوین مختلف از جمله ( مرغ شمال و ... ) اقدام به گرانفروشی نسبت به قیمت مصوب 22 هزار تومان می کنند، برخورد می شود.

 

 

نظر شما