مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری قزوین:

‍۶۷ درصد سوخت نیروگاه شهید رجایی از گاز طبیعی مصرف می شود

۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۱۳:۳۸:۵۱
کد خبر: ۱۱۳۹۳۶۲
‍۶۷  درصد سوخت نیروگاه شهید رجایی از گاز طبیعی مصرف می شود
مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری قزوین گفت: به منظور کاهش آلودگی هوا، ۶۷ درصد سوخت نیروگاه شهید رجایی از گاز طبیعی مصرف می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ مصطفی صالحی  در جلسه ستاد سوخت استان که با حضور اعضای کمیته سوخت برگزار شد، اظهار کرد: با پیگیری مسئولین استان و در جهت کاهش آلودگی هوا، ۶۷ درصد سوخت نیروگاه شهید رجایی از گاز طبیعی مصرف می شود. 

وی فرهنگ سازی در مصرف بهینه انرژی از جمله برق و گاز را از عوامل تاثیر گذار و مهم در مصرف بهینه سوخت دانست و افزود: با فرهنگ سازی در مصرف بهینه انرژی در تمامی حوزه ها از جمله مصارف خانگی، صنوف و صنایع می توان فرهنگ درست و بهینه مصرف انرژی را به یک فرهنگ عمومی و نهادینه در جامعه تبدیل کرد که این امر از طریق رسانه‌ها، از جمله صدا و سیما، تبلیغات، فضای مجازی و ... امکان پذیر است.

صالحی در ادامه بر اهمیت رعایت الگوی مصرف بهینه انرژی در تمامی ارگان ها و دستگاه های اجرایی تاکید کرد و افزود: رعایت الگوی مصرف بهینه انرژی در ساعات اداری و غیر اداری، از وظایف مهم تمامی ادارات، دستگاه های اجرایی و ارگانهای دولتی و غیر دولتی می باشد که مسئولین مربوطه باید با بازدید های دوره ای، بر رعایت این اصول نظارت کنند.

صالحی در پایان ضمن تشکر از تمامی دستگاه های ذیربط، تامین و توزیع سوخت در استان را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: با توجه به نزدیکی پایان سال، لازم است شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان مانند گذشته تمهیدات لازم برای تامین و ذخیره سازی فرآورده‌های نفتی ازجمله بنزین و نفت سفید اتخاذ نماید تا استان با مشکل جدی در سال آتی مواجه نشود.⁩

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز