فرماندار آوج خواستار شد؛

شهرستان آوج نیازمند توجه ویژه کمیته امداد کشور است

۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۱۳:۵۶:۰۳
کد خبر: ۱۱۳۹۴۰۵
شهرستان آوج نیازمند توجه ویژه کمیته امداد کشور است
فرماندار شهرستان آوج گفت: شهرستان روستایی و کمتر توسعه یافته آوج نیازمند توجه ویژه کمیته امداد کشور است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ نصرت اله علیرضایی فرماندار آوج در جلسه دیدار  بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور با کارکنان کمیته امداد بخش های آوج و آبگرم که با حضور فرخ زاد معاون امور عمرانی استاندار،حق گویان مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان و جمعی از مدیران استان و شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: جهت گیری انقلاب اسلامی و امام راحل (ره) توجه به اقشار محروم و طبقات پایین و آسیب پذیر جامعه بود تا با توانمندسازی اقتصادی و اجتماعی این بخش از جامعه،بستر خودباوری ،خودکفایی و عزت خواهی و سربلندی در جامعه فراهم شود. 

وی با بیان اینکه ًشاخص سنجش و ارزیابی عملکرد کمیته امداد، کاهش جمعیت مددجویان در یک بازه زمانی مشخص است.ًدر ادامه افزود:حفظ جایگاه و حرمت و آبروی مددجویان مهمترین موضوع و اولویت در برخورد و خدمت رسانی به این قشر از جامعه است.

فرماندار شهرستان آوج گفت:شهرستان آوج از مناطق کمتر توسعه یافته و روستایی محسوب می شود که نیازمند توجه ویژه رئیس کمیته امداد کشور از طریق تزریق اعتبارات. تجهیزات و تسهیلات ارزان قیمت است.

افتتاح پروژه ۱۴ واحدی مسکن مددجویان در شهر آوج و افتتاح دو طرح اشتغال زایی در روستاهای ارتش آباد و ساغران علیا از توابع بخش آبگرم از دیگر برنامه های سفر یک روزه رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور به شهرستان آوج بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز