سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین:

مردم قزوین در صورت مشاهده کمترین علائم بیماری به کلینیک ها مراجعه کنند

۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۰:۵۴:۵۸
کد خبر: ۱۱۴۱۹۲۸
مردم قزوین در صورت مشاهده کمترین علائم بیماری به کلینیک ها مراجعه کنند
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین گفت: مردم قزوین با مشاهده کمترین علامت بیماری های تنفسی برای اطلاع از وضعیت سلامت خود به کلینیک های تنفسی مراجعه کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ محمد حسن ارداقیان در این باره اظهارداشت: به منظور شناسایی بیماران کرونا باید شهروندان همکاری و مشارکت لازم را با دانشگاه علوم پزشکی داشته باشند تا بتوانیم کنترل و مراقبت های خود را بیشتر کنیم.

وی بیان کرد: یبه دلیل شرایط کرونایی برخی از شهروندانی که بیماری های زمینه ای دارند از مراجعه برای درمان خوددداری می کنند که این وضعیت می تواند نگران کننده باشد.

ارداقیان تصریح کرد: خوشبختانه چندین کلینیک تخصصی در استان قزوین آماده خدمت رسانی به مرئم شده و این مراکز با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی می تواند نیازهای شهروندان را تامین کند.

وی افزود: کلینیک های تنفسی پزشکان متخصص و دوره دیده و با تجربه به صورت شبانه روزی و 24 ساعته آماده ارائه خدمت به شهروندان هستند.

تنفس

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین گفت: امکانات پاراکلینیکی از قبیل تست کرونا و تصویر برداری نیز در این مراکز فراهم شده و خدمات مورد نیاز به مراجعان داده می شود.

ارداقیان تصریح کرد: کلینیک های تنفسی بوعلی سینا و ولایت خارج از فضای بیمارستانی است و مراجعان می توانند با آرامش و خاطری آسوده به این کلینیک ها مراجعه کرده و خدمات درمانی بگیرند.

وی یادآورشد: کسانی که احساس می کنند حتی علائم خفیف تنفسی دارند پیش از این که بیماری به مرحله حاد برسد می توانند به مراکز 16 ساعته منتخب کرونا و یا کلینیک های تنفسی 24 ساعته مراجعه و خود را تست کنند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین افزود: توصیه می شود مردم برای اطمینان از وضعیت خود در خصوص بیماری کرونا در مراکز درمانی سطح شهر پراکنده نشوند و به کلینیک های تنفسی دانشگاه علوم پزشکی مراجعه کنند.

نظر شما