صف آرایی فوتبالیست های شمس آذر مقابل نماینده مازندران

۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۱:۵۷:۳۹
کد خبر: ۱۱۴۲۰۴۹
صف آرایی فوتبالیست های شمس آذر مقابل نماینده مازندران
تیم فوتبال شمس آذر قزوین درادامه رقابت های لیگ دو باشگاه های کشور مقابل نماینده مازندران صف آرایی می کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ هفته نهم از رقابت های لیگ دو فوتبال باشگاه های کشور در حالی عصر امروز پیگیری می شود که تیم فوتبال شمس آذر قزوین در این هفته از مسابقات در بابلسر میهمان شهدای این شهر خواهد بود.

این دیدار در حالی از ساعت 14 و 15 دقیقه برگزار خواهد شد که تیم شمس آذر برای جبران شکست های متوالی هفته های اخیر خود نیاز مبرمی به سه امتیاز این دیدار خارج از خانه دارد .

شاگردان یوسف بخشی زاده در تیم شمس آذر در چهار هفته اخیر لیگ دو به ترتیب مقابل تیم های سردار بوکان ، میلاد مهر تهران و شاهین بندرعامری بازی های خود را واگذار کرده است .

تیم شمس آذر که درآغازین هفته های لیگ دو فوتبال باشگاه های کشور عملکرد خوبی داشت و موفق شده بود سه پیروزی و یک تساوی را کسب کند ، در هفته های اخیر نتوانست مقابل رقبا خوب ظاهر شود و بازی های خود را واگذار کرده است .

نماینده فوتبال استان اگر می خواهد در ادامه فصل به صعود به لیگ یک باشگاه های کشور امیدوار باشد ، باید در ادامه مسابقات باخت های هفته های اخیر خود را جبران کند .

تیم فوتبال شمس آذر قزوین در رقابت های لیگ دو فوتبال باشگاه های با سه پیروزی ، یک تساوی و دو شکست در جدول رده بندی ده امتیازی است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز