استاندار قزوین:

اولویت شورای ترافیک، شناسایی و ساماندهی نقاط حادثه خیز باشد

۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۸:۳۷:۵۱
کد خبر: ۱۱۴۶۰۲۵
اولویت شورای ترافیک، شناسایی و ساماندهی نقاط حادثه خیز باشد
استاندار قزوین گفت: برای پیشگیری از سوانح جاده ای در آستانه تعطیلات نوروزی شورای ترافیک لازم است ضمن شناسایی نقاط حادثه خیز برای اصلاح و ساماندهی نقاط پرخطر اقدام کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ هدایت الله جمالی پور در جلسه شورای ترافیک که روز سه شنبه در استانداری برگزار شد اظهارداشت: برگزاری مستمر جلسات شورای ترافیک با رویکرد اصلاح فرآیندها و کمک به کاهش ترافیک درون شهری و برون شهری باید در اولویت قرار گیرد.

وی بیان کرد: استان قزوین در شاهراه مواصلاتی قرار دارد و لازم است با همکاری همه دستگاهها برای خدمت رسانی مناسب و روان سازی تردد اقدامات موثری را در دستور کار قرار دهید.

جمالی پور تصریح کرد: در روزهای پایانی سال شاهد افزایش تردد در محورهای مواصلاتی استان خواهیم بود لذا باید با شناسایی و اصلاح نقاط حادثه خیز  از بروز سوانح جاده ای و تحمیل هزینه های جانی و مالی به مردم و کشور جلوگیری کنیم.

استاندار قزوین یادآورشد: افتتاح آزاد راه غدیر از کارهای ارزشمندی بود که به کاهش ترافیک و سوانح کمک خواهد کرد اما ما نیز در استان لازم است با بسیج امکانات خود برای تامین ایمنی جاده ها برنامه ریزی کنیم.

وی بیان کرد: حضور موثر پلیس در جاده ها و آماده باش نیروهای امدادی در این ایام ضروری است تا مردم در صورت تصویب ستاد کرونا بتوانند با آرامش سفر کنند.

ترافیک

در ادامه سرهنگ فرهاد ذاکری منش رئیس پلیس راه استان قزوین اظهارداشت: در طرح زمستانی پلیس راه اقدامات موثری برای کاهش سوانح و ایمن سازی ترددها صورت گرفته و در طرح نوروزی هم برنامه های خود را عملیاتی خواهیم کرد.

سرهنگ ذاکری‌منش افزود: با حضور موثر پلیس در صحنه و رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی خوشبختانه امسال شاهد کاهش سوانح جاده‌ای بودیم به طوری که تصادفات خسارتی ۳۳ درصد و سوانح منجر به فوت تا 21 درصد کاهش داشته است.

وی گفت: امسال پیش بینی می کنیم سفرهای بیشتری از جاده های استان صورت گیرد لذا دغدغه ما رفع نقاط حادثه خیز، نصب علائم راهنمایی و رانندگی در آزادراه غدیر و رعایت مقررات از سوی رانندگان است تا شاهد حوادث نباشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز