رئیس هیئت مدیره شهرک چرم سازی قزوین:

تامین زیرساخت در شهرک صنعتی چرم سازی قزوین ضروری است

۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۹:۳۵:۱۰
کد خبر: ۱۱۴۶۰۳۴
تامین زیرساخت در شهرک صنعتی چرم سازی قزوین ضروری است
رئیس هیئت مدیره شهرک صنعتی چرم سازی گفت: با تامین زیرساخت و خدمات زیربنایی، صدور مجوز شهرک خصوصی زمینه بهره مندی واحدهای تولیدی این شهرک از مشوق های دولتی را مهیا کنید.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ بخشی جعفری رئیس هیئت مدیره شهرک صنعتی چرم سازی درجلسه ساماندهی شهرک چرم سازی که ظهر سه شنبه در سالن باغستان جهاد کشاورزی قزوین برگزار شد اظهارداشت: این شهرک حدود 100 هکتار مساحت دارد و 45 شرکت با اشتغال مستقیم 780 نفر و اشتغال غیر مستقیم 2 هزار نفر نقش مهمی در صادارات غیر نفتی ایفا می کند.

وی اضافه کرد: امسال بیش از 30 درصد صادرات غیر نفتی استان معادل 100 میلیون دلار از این شهرک صنعتی صورت گرفته که ظرفیت و توان بالای آن را نشان می دهد.

جعفری تصریح کرد: تمامی واحدهای مستقر در این شهرک بر اساس مقررات زیست محیطی فعالیت می کنند و از نظر زیست محیطی در ردیف گروه هفت قرار داریم و همچنان برای رفع مشکلات این حوزه جدی هستیم.

وی اظهارداشت: در خصوص تبدیل فرآیند اسیدی به غیر اسیدی باید فرآیندها تدریجی باشد تا بتوانیم هزینه های سنگین آن را تامین کنیم و واحدها دچار آسیب مالی بیشتری در شرایط کنونی نشوند.

چرم سازی

جعفری اضافه کرد: بدنبال دستیابی به دانش روز و تکنولوژی در این صنعت هستیم اما انتظار داریم با صدور مجوز برای تاسیس شهرک صنعتی خصوصی بتوانیم از مشوق های دولتی و معافیت مالیاتی هم برخوردار شویم.

رئیس هیئت مدیره شهرک صنعتی چرم سازی گفت: 9 شرکت مشکلات گازرسانی، شش شرکت مشکل جواز  دار و برای تشکیل پرونده شرکت ها هم منع قانونی وجود دارد که انتظار همکاری و مساعدت داریم تا برای رفع چالش ها بویژه جابجایی چاه آب و صدور جواز تاسیس نیز اقدام شود.

 

 

نظر شما