همزمان با سراسر کشور:

مانور روز بدون حادثه در راه‌های استان قزوین برگزار شد

۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۱۲:۴۴:۲۷
کد خبر: ۱۱۴۶۹۶۳
مانور روز بدون حادثه در راه‌های استان قزوین برگزار شد
همزمان با سراسر کشور مانور روز بدون حادثه توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و با مشارکت دستگاه‌های امدادرسان در سطح راه‌های استان قزوین برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ همزمان با سراسر کشور مانور روز بدون حادثه توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای روز پنجشنبه با مشارکت دستگاه‌های امدادرسان در سطح راه‌های استان قزوین برگزار شد.

علیرضا معیری‌پور معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین در این خصوص گفت: با توجه به در پیش بودن روزهای پایانی سال و لزوم آمادگی دستگاه‌های امدادی در مدیریت و ارائه خدمات مناسب در سوانح ترافیکی این مانور امروز پنجشنبه همزمان با سراسر کشور در محورهای مواصلاتی استان قزوین برگزار شد. 

معیری‌پور افزود: در این مانور گشت های راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان به همراه تیم‌های دستگاه‌های امدادی عضو کمیسیون ایمنی شامل جمعیت هلال احمر، مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای دانشگاه علوم پزشکی و پلیس راه در تمامی محورهای مواصلاتی استان حضور یافتند. 

وی، کاهش حوادث رانندگی، ارتقای ایمنی راه‌ها و تقویت آمادگی دستگاه‌های امدادرسان را از جمله اهداف برگزاری این مانور عنوان کرد و اظهار امیدواری کرد با اینگونه اقدامات و برنامه‌ها تخلفات رانندگی به میزان قابل توجهی کاهش یابد. 

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین افزود: آبان ماه امسال نیز همزمان با هفته ایمنی حمل و نقل یک دوره مانور روز بدون حادثه برگزار شده بود که در کنار سایر برنامه‌های ایمنی و ترافیک این اداره کل که در طول سال اجرا می‌شوند تجربه خوبی از اینگونه برنامه‌ها در جهت کاهش حوادث رانندگی بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز