استاندار قزوین:

هیچ زبانی قادر نیست از مردم صبور، فهیم و ایثارگر قدردانی کند

۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۰۶:۲۱:۱۶
کد خبر: ۱۱۵۴۶۴۲
هیچ زبانی قادر نیست از مردم صبور، فهیم و ایثارگر قدردانی کند
استاندار قزوین گفت: در مقابل عظمت، ایثار، صبوری و گذشت مردم فهیم ایران و استان قزوین که سختی های زیادی را تحمل کردند شرمنده ایم و با هیچ زبانی قادر به قدردانی از آنها نیستیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ هدایت الله جمالی پور در آخرین جلسه ستاد کرونای استان که در استانداری برگزار شد اظهار داشت: بدون تردید امسال روزهای بسیار سختی برای مردم و مسئولان بود اما با همراهی و تعامل توانستیم بحران را سپری کنیم.

وی افزود: دشمن تلاش زیادی کرد تا با ایجاد بلوا و آشوب، وضعیت اتحاد و انسجام و همدلی را بر هم بزند اما نتوانست و ما با همدلی و همزبانی مشکلات را پشت سر گذاشتیم.

استاندار قزوین بیان کرد: بیماری کرونا روزهای سختی را برای ما رقم زد و اگر مدیریت منطقی و همراهی مردم نبود حتما کشور با چالش مواجه می شد لذا باید  شاکر خدا باشیم و دعا کنیم سال آینده با چالش های کمتری روبرو شویم.

ثثبببب

جمالی پور گفت: هیچ زبانی قدر نیست از مردم صبور، فهیم و ایثارگر قدردانی کند و ما در شرایطی که بسیاری از کسبه و اصناف تعطیل شدند و از نظر معیشت آسیب دیدند اما همراه ما شدند و مصوبات را رعایت کردند باید قدردانی کنیم.

وی بیان کرد: حتی یک فوتی هم برای ما سنگین و رنج آور است لذا باید مراقب باشیم و با غفلت و عادی انگاری دوباره وارد بحران نشویم.

جمالی پور گفت: تلاشها باعث شد مرگ و میرها به حداقل برسد و از ۱۴ نفر در هفته به ۳ نفر کاهش یابد و باید این رقم را به صفر برسانیم.

استاندار قزوین یادآورشد: هرجا مردم ورود کردند به دستاوردهای بزرگی رسیده ایم اما همه باید مراقبت کنیم تا با پیک جدید مواجه نشویم و اجتماعات شکل نگیرد. 

وی تصریح کرد: هرگز دنبال این نیستیم که محدودیتها بیشتر شود اما انتظار داریم همه کارها با رعایت پروتکل های بهداشتی باشد تا وارد کانون بحران نشویم.

جمالی پور افزود: اگر می گوییم در نیمه شعبان مراسمی برپا نشود فقط برای سلامتی مردم است اما باید اقناع سازی کنیم تا ماه فروردین بخوبی سپری شود.

استاندار قزوین یادآورشد: اگر فروردین ماه خوب مدیریت شود با گرم شدن هوا می توان امیدوار بود شرایط بهتری را رقم بزنیم. 

وی اظهارداشت: سال ۱۴۰۰ برای ما بسیار مهم است زیرا دشمن دنبال استفاده از فرصت برای کاهش مشارکت ها مردم است لذا رسالت ما در دستگاههای اجرایی، فرمانداران، هیئت های نظارت واجرایی، کمک به تحقق مشارکت حداکثری است زیرا اگر انتخابات پرشور با حضور حداکثری مردم شکل بگیرد دشمن ناامید خواهد شد.

33ثثثث

وی اضافه کرد: از تلاش شبانه روزی کادرپزشکی و پرستاران، پلیس، رسانه ها، نیروی انتظامی، دستگاه قضا، سازمان صمت، نیروهای اطلاعات، سپاه، بسیج، نیروهای امدادی، هلال احمر، قرارگاه شهید سلیمانی، اصناف و بازاریان، کمیته اطلاع رسانی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی، جانشین ستاد کرونا، مدیر بحران، دستگاه نظارت و بازرسی هم تشکر می کنم که اجازه ندادند استان بیشتر آلوده شود زیرا استان می توانست شرایط بدی پیدا کند.

استاندار قزوین اظهار داشت: از کمیته اطلاع رسانی، خبرنگاران و فعالان فضای مجازی، صدا و سیما، خبرگزاری ها، مطبوعات و مدیرکل ارشاد که همدلی ایجاد کردند و این جمع بزرگ که این موفقیت را رقم زدند هم تشکر می کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز