استاندار قزوین:

سال ۱۴۰۰ روزهای پر امید و نشاطی را برای ملت ایران رقم خواهد زد

۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۴:۴۱:۴۱
کد خبر: ۱۱۵۴۹۷۱
سال ۱۴۰۰ روزهای پر امید و نشاطی را برای ملت ایران رقم خواهد زد
استاندار قزوین با صدور پیام نوروزی ضمن تبریک آغاز سال نو فرارسیدن سال 1400 را سالی توام با نشاط و شادمانی و امیدواری برای ملت ایران دانست.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین به مناسبت فرارسیدن سال نو در پیام نوروزی خود با تبریک حلول سال ۱۴۰۰ به محضر مقام معظم رهبری و ملت بزرگ و شریف ایران به ویژه مردم استان قزوین ضمن اشاره به برخی رویدادهای مهم امسال در استان، سال آینده را سالی توام با امیدواری، نشاط و موفغقیت برای ملت ایران دانست.

در بخشی از پیام نوروزی استاندار قزوین آمده است: 

سال 1399 سال بسیار سختی برای ملت و دولت بود و تحریم های ظالمانه دشمن به اوج خود رسید و همه ارکان کشور را در برگرفت و در کنا آن ویروس کرونا هم آثار زیانباری در اقصی نقاط کشور و استان قزوین برجای گذاشت و بسیاری از مشاغل و حرف دچار آسیب های ناشی از این حوادث شدند اما با همه این سختی ها مجاهدت تولیدکنندگان و همراهی مردم توانست بر مشکلات فلج کننده غلبه کند و در سال جهش تولید شاهد احیای ۵۹ واحد تولیدی در استان قزوین و بازگشت آنها به چرخه تولید بودیم و توانستیم تعهد اشتغال خود را نیز پاسخگو باشیم و بیش از 13 هزار شغل جدید ایجاد کنیم.

اشتغال

اجرای 2500 میلیارد تومان پروژه عمرانی، فرهنگی، اقتصادی و ورزشی

در بخش دیگری از پیام استاندار به اجرای طرح های مهم زیربنایی اشاره شده و آمده است: با همه سختی ها و مشکلات اقتصادی و کرونایی شاهد افتتاح بیش از 1014 طرح مهم عمرانی، اقتصادی، صنعتی، کشاورزی، فرهنگی، ورزشی و زیربنایی با اعتباری بالغ بر 2500 منیلیارد تومان بودیم که افتتاح بزرگراه غدیر، آبگیری سد نهب، انتقال آب از سد طالقان به آبیک و قزوین و سرعت بخشی به احداث سد بالاخانلو، تسریع در احداث جاده قزوین، الموت به تنکابن از جمله آنهاست.

سد نهب

در پیام نوروزی استاندار قزوین از تجهیز بیمارستانهای استان به تخت های ویژه و دستگاههای جدید هم گفته شده و آمده است: در این سال با پیگیری های انجام شده تعداد تخت های ICU در بیمارستان های استان ۲ برابر شد و شاهد راه اندازی دوباره و تجهیز بیمارستان های رحیمیان و ولی عصر آبیک و افتتاح بخش رادیوتراپی در بیمارستان ولایت بودیم.

استاندار قزوین، انتخابات خرداد ماه سال آینده را مهم ترین رخداد کشور در سال جدید دانست که دارای ابعاد ملی و بین المللی زیادی است و مشارکت حداکثری و انتخاب آگاهانه مردم در این رخداد مهم از اهمیت بالایی برخوردار است.

در سال ۱۴۰۰ شاهد دو رویداد مهم انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی خواهیم بود و با تغییر نگاهی که در جهان نسبت به ایران صورت گرفته باید تلاش کنیم این رویدادها با حضور پرشور و باشکوه مردم برگزار شود تا برگ زرین دیگری بر افتخارات مردم استان افزوده شود.

QMvfIvrTjWCW

انتخابات شوراها در واقع واگذاری اختیارات به مردم است و امیدواریم با حضور گسترده مردم شاهد انتخاباتی باشکوه و با حضور حداکثری مردم باشیم و دشمنان متوجه شوند باید با ملت بزرگ ایران با زبان گفتگو صحبت کنند.

استاندار قزوین در پایان پیام نوروزی خود اظهارامیدواری کرده است سال 1400 سالی توام با موفقیت، سلامتی، بهروزی و سربلندی برای ملت ایران بوده و با برگزاری انتخاباتی باشکوه و پرشور آینده ای درخشان برای ملت ایران رقم بخورد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز