نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی:

افزایش خدمات اجتماعی در مناطق کمتر توسعه یافته با جدیت پیگیری شود

۱۴۰۰/۰۱/۱۲ - ۱۸:۰۸:۴۳
کد خبر: ۱۱۵۸۶۱۰
افزایش خدمات اجتماعی در مناطق کمتر توسعه یافته با جدیت پیگیری شود
نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: با افزایش خدمات اجتماعی در مناطق کمتر توسعه یافته می توانیم از مهاجرت و گسترش حاشیه نشینی جلوگیری کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ فاطمه محمد بیگی در مراسم افتتاح کارخانه مس کاتدی طارم که روز پنجشنبه با حضور رئیس جمهور و وزیر صمت به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد اظهارداشت: مردم طارم با متانت طبع و بزرگواری که دارند تاکنون مشکلات زندگی را تحمل کرده اند و همچنان از کمترین امکانات برخوردارند.

وی اضافه کرد: در سال گذشته مسئولان قول های متعددی به مردم طارم دادند اما هنوز عملیاتی نشده است که امیدواریم سال 1400 موعد عمل به تعهدات باشد.

مس 2

نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: احداث کارخانه مس طارم می تواند آغاز دوره رفع محرومیت ها از این منطقه باشد و امیدواریم شاهد رفع بیکاری و شکوفایی اقتصادی در این منطقه مستعد و با ظرفیت باشیم.

محمد بیگی یادآورشد: منطقه طارم سفلی هنوز جاده های مناسبی ندارد و زیرساخت های خوبی در این بخش وجود ندارد که از استاندار محترم انتظار داریم برای رفع مشکلات دستور لازم را صادر کنند.

وی گفت: در مجلس آمادگی داریم برای تامین اعتبارات و پیگیری لازم برای رفع محرومیت در منطقه طارم را انجام دهیم و بسیار خوشحالیم که ساخت کارخانه مس در این منطقه اجرا شده تا شاهد تسریع در توسعه این منطقه باشیم.

محمد بیگی اظهارداشت: در صورت ایجاد واحدهای تولیدی و معدنی در منطقه و ایجاد راه دسترسی پالایش به چیزه می توان به توسعه فعالیت های معدنی کمک کرد.

وی بیان کرد: در کنار ایجاد راه دسترسی و روکش آسفالت جاده های منطقه امیدواریم برای بهبود کیفیت آب شرب طارم هم اقدام شود تا از مهاجرت جلوگیری شود.

نماینده قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با افزایش خدمات اجتماعی در منطقه می توان از مهاجرت بی رویه و گسترش حاشیه نشینی هم جلوگیری کرد.

مس 87654

محمد بیگی از استاندار قزوین خواست برای استقرار مرکز اورژانس در طارم سفلی و تقویت حوزه سلامت پیگیری لازم را انجام دهند.

در مراسم افتتاح کارخانه مس طارم در روستای ماهین استان قزوین، اسدالله کشاورز معاون معدنی وزارت صمت، جمالی پور استاندار، قبادی معاون اقتصادی استانداری، فرخزاد معاون عمرانی، افضلی رئیس سازمان صمت استان و شفیعی فرماندار قزوین نیز حضور داشتند.    

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز