رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین:

آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان قزوین تا ۱۴ فروردین ۱۴۰۰

۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۱۱:۳۶:۰۳
کد خبر: ۱۱۵۹۱۴۵
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان قزوین تا ۱۴ فروردین ۱۴۰۰
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین گفت: در بیست و چهار ساعت گذشته 61 بیمار جدید مبتلا به کرونا در بیمارستانهای استان قزوین بستری شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ پیمان نامدار در خصوص آخرین وضعیت بیماری کرونا در استان اظهار داشت: در بیست و چهار ساعت گذشته با ابتلای 61 بیمار دیگر به ویروس کرونا، تعداد افراد بستری در بیمارستان ها به 291 نفر رسید.

وی اضافه کرد: در این مدت متاسفانه 4 بیمار کرونایی بر اثر ابتلا به این ویروس جان خود را از دست دادند.

نامدار تصریح کرد: موارد قطعی ابتلا به ویروس کرونا در مدت یادشده به 325 نفر رسیده و در حال حاضر 15 بیمار بدحال نیز در بخش مراقبت های ویژه بستری شده اند و زیر دستگاه تنفسی قرار دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین یادآورشد: با تلاش کادر پزشکی و پرستاری امروز 48 نفر از بیماران پس از بهبودی از بیمارستانها ترخیص شدند.

وی گفت: از زمان انتشار ویروس کرونا تاکنون 19 هزار و 295 نفر در اثر ابتلا به این ویروس در بیمارستان های استان بستری شده و متاسفانه یک هزار و 372 نفر نیز جان خود را از دست داده اند.

نامدار بیان کرد: همچنین موارد قطعی ابتلا به کرونا در استان تاکنون به 36 هزار و 349 نفر وموارد محتمل و مشکوک به 12 هزار و 272 نفر رسیده است.

به گفته رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین تاکنون 16 هزار و 134 نفر با کمک کادر درمانی پس از بهبودی از بیمارستان های استان ترخیص شده اند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز