فرماندار قزوین:

به ایده های جدید در کاهش موانع تولید پاداش داده می شود

۱۴۰۰/۰۱/۱۵ - ۱۶:۲۷:۲۱
کد خبر: ۱۱۵۹۹۵۴
به ایده های جدید در کاهش موانع تولید پاداش داده می شود
فرماندار شهرستان قزوین گفت: مدیران و کسانی که با ایده های جدید خود موجب رفع موانع تولید و رونق اقتصادی در شهرستان شوند پاداش می گیرند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ محمد شفیعی در جلسه شورای اداری شهرستان قزوین که عصر یکشنبه در محل فرمانداری برگزار شد اظهارداشت: عزم جدی ما در سال جاری تحقق شعار اعلام شده از سوی مقام مظعیم رهبری است و همه امکانات خود را بسیج خواهیم کرد تا این مهم عملیاتی شود.

شفیعی افزود: به هر حال در زمینه مقررات و قوانین محدودیت و مشکلاتی داریم که شاید در مسیر تولید مانع ایجاد کند که این موانع در زمان اجرا بیشتر نمود دارد لذا از مدیران شهرستان درخواست می کنیم اگر موارد دست و پا گیر در عرصه تولید را شناسایی کردند و ایده و پیشنهاد جدیدی در روان سازی امور دارند به فرمانداری ارائه کنند تا با بهره گیری از این ایده ها بتوانیم زمینه تسهیل در امور تولیدی را مهیا کنیم.

image_2021_4_4-4_7_39_416_SOg

فرماندار شهرستان قزوین یادآورشد:باید ببینیم برای اجرای شعار سال چه باید کرد و محدودیت ساختارهای اداری را کنار بگذاریم و به روان سازی امور کمک کنیم.

وی گفت: ضمن تقدیر از مدیرانی که در تسهیل امور تولید و موانع زدایی تلاش می کنند امسال به صاحبان ایده های برتر نیز هدایایی به عنوان پاداش اعطا می شود.

شفیعی تصریح کرد: این رویکرد بیانگر اراده جدی مدیران شهرستان در رفع موانع تولید و شکوفایی اقتصادی استان است.

فرماندار شهرستان قزوین اظهارداشت: در صدور مجوزدر بخش تولید حتما موانعی هست که در اجرا دیده می شود لذا باید فرآیند تولید و صدور مجوز هم کوتاه شود تا تولید در کمترین زمان شکل بگیرد.

image_2021_4_4-4_7_40_343_0q1

شفیعی نظارت بر بازار و تامین کالاهای اساسی و جلوگیری از تشکیل صف در شرایط کرونایی را مهم دانست و گفت: ضمن نظارت و بازرسی بیشتر در کارها برای تامین نیازهای اساسی و رفع کمبود بازار در کالاهایی مانند مرغ و گوشت اقدام لازم صورت گرفته و مشکلی در این زمینه نداریم.

وی در خصوص اعمال محدودیت در تردد و تجمع در مراکز جمعیتی و رعایت پروتکل های بهداشتی برای کنترل و مهار کرونا هم نکاتی را متذکر شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز