شهردار محمدیه:

جایگاه شهرداری محمدیه به درجه ۸ ارتقا یافت

۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۰۸:۳۹:۵۵
کد خبر: ۱۱۶۰۰۳۸
جایگاه شهرداری محمدیه به درجه ۸ ارتقا یافت
شهردار محمدیه گفت، با پیگیری های انجام شده توسط استاندار و نماینده قزوین در مجلس و موافقت وزارت کشور، شهرداری محمدیه از رتبه 7 به 8 ارتقاء یافت.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ یحیی رحیم لو در خصوص ارتقای جایگاه شهرداری محمدیه اظهار داشت: خوشبختانه با اقدامات انجام شده و پیگیری دکتر جمالی پور استاندار، آقای مهندس سیاهکلی نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی و مسئولان استانی شاهد ارتقای جایگاه شهرداری محمدیه هستیم که این موفقیت می تواند روند توسعه فعالیتها و خدمت رسانی را هموارتر کند.

ارتقای یک درجه ای جایگاه شهرداری محمدیه 

وی اضافه کرد: شهرداری محمدیه با اوج گیری فعالیت های عمرانی و خدماتی توانست از درجه ۷ به ۸ ارتقا یابد. 

رحیم لو تصریح کرد: با افزایش تعداد پروژه های عمرانی، زیر ساختی، خدماتی و فعالیت های فرهنگی،  افزایش میزان درآمد ‌جذب اعتبارات و همچنین ارزیابی مستمر بازرسان استانداری که بر فعالیت های شهرداری محمدیه نظارت می‌کنند توانستیم پس از  ۱۵ سال ( از سال ۸۵ به بعد) به درجه ۸ ارتقاء پیدا کنیم. 

3137194

شهردار محمدیه یادآورشد: از مزایای ارتقای درجه شهرداری، افزایش بودجه و اعتبارات استانی و کشوری است و می تواند شرایطی را مهیا کند تا دو سازمان دیگر در زیر  مجموعه شهرداری ایجاد شود و با گشایش های ایجاد شده روند خدمت رسانی روان و بهتر شود.

رحیم لو گفت: امسال اولویت هایی برای اجرا در دستور کار قرار دارد که می تواند چهره شهر را متحول کند.

وی گفت: در ناحیه شهری مهرگان نصب دوربین های نظارتی برای تامین امنیت مردم با اعتباری بالغ بر 8 میلیارد تومان، ساماندهی بازارچه و افزایش واحدهای تجاری، آماده سازی و زیرسازی ، جدول گذاری، بلوک های فاتحان فجر و آژیر ایستا، ساخت کتابخانه و فرهنگ سرا با 8 میلیارد تومان، احداث پایگاه مقاومت بسیج با 2 میلیارد و 500 میلیون تومان، روکش آسفالت معابر، توسعه بوستان بانوان، احداث ایستگاه آتش نشانی، خرید نردبان بلند مرتبه از دیگر کارهای مهم پیش بینی شده در این ناحیه است.

مهرگان

شهردار محمدیه اظهارداشت: در مجموع امسال بیش از 100 میلیارد تومان پروژه عمرانی در ناحیه شهری مهرگان اجرا می شود که در جلب رضایت ساکنان این ناحیه بسیار موثر خواهد بود.

وی یادآورشد: در شهر محمدیه هم برنامه ریزی مدونی برای اجرای طرح های عمرانی صورت گرفته که تکمیل پارک شهر با مساحت 10 هکتار با 85 میلیارد تومان، لوله گذاری برای انتقال آبهای سطحی با اعتبار 5 میلیارد تومان، ساخت پردیس سینمایی با 10 میلیارد تومان، ایجاد جاده سلامت با یک میلیارد و 200 میلیون تومان، ایجاد روشنایی معابر و مبلمان شهری با یک میلیارد تومان، تکمیل مصلی با 5 میلیارد تومان، کمک به طرح های عمرانی مساجد و ساخت پایگاههای بسیج با 2 میلیارد تومان، توسعه فضای سبز و اصلاح و مرمت ساختمان مجموعه ورزشی امام علی با یک میلیارد تومان، از جمله فعالیت های عمرانی امسال است. 

رحیم لو اظهارداشت: در مجموع امسال بیش از 50 میلیارد تومان پروژه عمرانی در شهر محمدیه اجرا می شود.

Capture

وی اظهارامیدواری کرد با اقدامات انجام شده رضایت ساکنان محمدیه و مهرگان در سال جاری به نحو مطلوب تری جلب شود.

شمس الله غلامی رئیس شورای اسلامی شهر محمدیه و ناحیه شهری مهرگان هم در این باره گفت: با موافقت حسین رجب صلاحی معاون امورشهرداریها و سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور شاهد ارتقای درجه شهرداری محمدیه هستیم.

غلامی  ضمن تشکر از دکتر جمالی پور استاندار، لطف الله سیاهکلی نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی، فرخزاد معاون عمرانی استاندار، صالحی مدیرکل دفترامور شهری و نصیری فرماندار شهرستان البرز اظهار امیدواری کرد این ارتقا درجه بتواند به تسریع در خدمت رسانی کمک کند.

غلامی 33

وی افزود: با تصویب بودجه در سال ۱۴۰۰ شاهد تحول بزرگی درحوزه های عمرانی، فضای سبز، امور فرهنگی و ورزشی، خدمات شهری، حمل و نقل، آتش نشانی و سایر امور در محمدیه و مهرگان خواهیم بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز