مدیرکل دفتر شهری استانداری قزوین:

خدمت رسانی به مردم در سال ۱۴۰۰ باید شتاب گیرد

۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۰۹:۳۶:۲۱
کد خبر: ۱۱۶۰۱۳۱
خدمت رسانی به مردم در سال ۱۴۰۰ باید شتاب گیرد
مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری قزوین گفت:‍ در سال ۱۴۰۰ باید خدمات رسانی مطلوب تری از سوی مدیریت شهری به شهروندان ارائه شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ به نقل از روابط عمومی استانداری، مصطفی صالحی در جلسه معارفه شهردار جدید الوند اظهارداشت: مشکلات و مسائل مدیریت شهری بسیار پیچیده است و با ساده اندیشی نمی توانیم آنها را حل کنیم و با توجه به شرایط موجود باید از راه حل های کوتاه مدت عبور کرده و با تدبیر مناسب و استفاده از ظرفیت های محلی و منطقه ای راه حل منطقی و منطبق با شرایط محلی اجرا کنیم.

وی با اشاره به قدیمی بودن قانون شهرداری ها و جوابگو نبودن آن تصریح کرد: با توجه به اینکه لایحه قانون جامع مدیریت شهری در مجلس شورای اسلامی در حال بررسی است امیدواریم تصویب این قانون بتواند بسیاری از مشکلات موجود را در مدیریت شهری حل کند.

مدیرکل دفتر شهری استانداری قزوین یادآورشد: راهبردها باید مناسب و منطبق بر واقعیت های جامعه شهری امروز و بدور از قضاوت های فردی باشد.

صالحی بیان کرد: برای تحقق این راهبردها و یا بخشی از آن به مشارکت فعالانه و همه جانبه شهروندان در همه امور نیاز داریم.

وی در ادامه افزود: شهرداری ها باید از برنامه ریزی کوتاه مدت و آسیب زا جلوگیری کنند و با برنامه راهبردی و بومی بر اساس ظرفیت و توانمندی های منطقه حرکت کرده و همه خدمات و اقدامات خود را با برنامه ریزی دقیق و کاربردی پیش ببرند.

صالحی ارتباط مناسب بین شوراهای اسلامی شهرها و شهروندان را مهم دانست و گفت: تکریم ارباب رجوع و جلب رضایت شهروندان از ارکان اصلی مدیریت شهری است و این ارتباط بین شوراها  و مردم باید اصلاح و تقویت شود.

وی افزود: هرچقدر به مردم به عنوان سرمایه انسانی توجه بیشتری شود شاهد وحدت و انسجام بهتری در شهرها خواهیم بود. 

در ادامه این مراسم انوشیروان محمودی به عنوان شهردار جدید شهر الوند معرفی شد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز