استاندار قزوین:

رفع موانع تولید سرلوحه کار مدیران در سال جدید است

۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۱۳:۰۷:۰۰
کد خبر: ۱۱۶۱۹۹۴
رفع موانع تولید سرلوحه کار مدیران در سال جدید است
استاندار قزوین گفت: رفع موانع تولید برای تحقق شعار سال از مهمترین رویکردهای مدیران در قزوین است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ در راستای تحقق شعار سال «تولید، پشتیبانی ها، موانع زدایی ها» آیین افتتاح و بهره برداری از طرح کلان ملی طراحی و ساخت خانواده موتور پر قدرت و کم مصرف یورو ۶ بزرگترین و پیشرفته ترین کارخانه تولید موتور کشور در شرکت توسعه قوای محرکه تیوان مستقر در  شهرک صنعتی کاسپین با حضور دکتر جمالی پور استاندار قزوین، علی آقا محمدی عضو تشخیص مصلحت نظام،  نعمت زاده وزیر اسبق صنعت، سیاهکلی نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی، قبادی معاون اقتصادی استاندار، احمدپور فرماندار آبیک، افضلی رئیس سازمان صمت، یاری رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی، صارمی مدیر کل استاندارد و خانپور مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین آغاز شد.  

photo_2021-04-08_13-45-23

هدایت الله جمالی پور در این مراسم اظهارداشت: این کار بزرگ بخوبی در استان شکل گرفت که جا دارد از مدیرانی که برای عملیاتی شدن این طرح اقدام کردند و نیز بخش خصوصی توانمند تشکر  کنیم.

استاندار قزوین بیان کرد: همه مدیران استان تلاش کردند تا هیچ مانعی در مسیر افتتاح این طرح ایجاد نشود و خرسندیم این طرح را پیگیری و تصویب کردند و گمرک هم  همراهی خوبی کرد.

جمالی پور گفت: از کسانی که در شرایط سخت تحریم برای عزت کشور کار کردند و نگذاشتند چرخ های تولید از کار بیفتد قدردانی می کنیم و بسیار خوشحالیم که تولید موتور پر قدرت و کم مصرف یورو ۶ در مدت ۱۸ ماه و بسرعت به ثمر نشست و کار بزرگی عملی شد.

جمالی پور تاکید کرد: همه کمک کردند تا این طرح در استان بسرعت به بهره برداری برسد و اجازه ندادیم در مسیر آن مانعی ایجاد شود و هر جا چالشی بود حل کردیم و گمرک هم تلاش کرد تا در ترخیص تجهیزات و دستگاهها خللی وارد نشود.

وی گفت: با بهره برداری از این واحد جهش بزرگی در بخش صنعت خودرو ایجاد خواهد شد.

استاندار قزوین یادآورشد: ایران، کشوری با ظرفیتی در حوزه صنعت است و با داشتن منابع سرشار معدنی و صنعتی و موقعیت ژئوپلیتیک و دسترسی به بازارهای آسیا و اروپا و با یک برنامه مدون قادریم به یک کشور بزرگ اقتصادی تبدیل شویم.

photo_2021-04-08_13-45-28

جمالی پور اظهار داشت: برای رسیدن به چشم انداز بیست ساله باید همه همت کنیم و برای شکست تحریم ها وحدت و انسجام خود را بیشتر کنیم و با اصلاح رفتارها به رویکرد منطقی برسینم.

وی افزود: در گام دوم انقلاب به وحدت، همدلی و بسیج نیروها نیاز داریم  زیرا هر جا با نیروی انسانی برخورد کردیم خسارت دیدیم.

استاندار قزوین گفت: باید طرح جدید دراندازیم و به نیروی انسانی بها دهیم و با بسیج همه ظرفیت ها به تحقق شعار  سال کمک کنیم.

وی اضافه کرد: در شرایطی که دشمن همه نیروهایش را بسیج کرده و اعراب کنار اسراییل قرار گرفتند تا از قدرتمند شدن ایران جلوگیری کنند باید رویکرد جدیدی را حاکم کنیم و بداخلاقی و تهمت را کنار بگذاریم و بتوانیم گامهای جدی در توسعه کشور برداریم.

جمالی پور بیان کرد: قزوین استان پر ظرفیتی است و امسال مانع زدایی در تولید یک اصل برای مدیران ما محسوب مس شود.

وی گفت: باید همه موانع را برداریم و قوانینی که اشکال دارد و دست و پای مدیران را می بندد با کمک نمایندگان مجلس قوانین را جوری تصویب و تعریف کنیم که به اهداف خود دست یابیم. 

استاندار قزوین اظهارداشت: در استان همدلی خوبی بین دستگاهها وجود دارد و باید کاری کنیم مدیران درست تصمیم بگیرند تا سالی توام با شکوفایی اقتصادی در پیش داشته باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز