مدیرعامل گروه خودروسازی بهمن:

خودروی جدید برقی مورد نیاز حوزه حمل و نقل تولید می کنیم

۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۱۳:۰۷:۰۷
کد خبر: ۱۱۶۲۰۱۱
خودروی جدید برقی مورد نیاز حوزه حمل و نقل تولید می کنیم
مدیرعامل گروه صنعتی بهمن گفت: بزودی خودروی جدید حمل و نقل برقی در گروه صنعتی بهمن تولید و روانه بازار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ بیوک علی مرادلو روز پنج شنبه در مراسم افتتاح شرکت توسعه قوای محرکه تیوان که به صورت ویدیو کنفرانس با حضور رئیس جمهور برگزار شد، اظهار داشت: در گروه صنعتی بهمن ۲۸ هزار شغل ایجاد شده است و این مجموعه هم اضافه می شود.

وی با بیان اینکه امروز ستون اصلی صنعت خودرو هستیم، افزود: در گروه بهمن نیازمند تولید موتور نیستیم اما چون صنعت خودرو متعلق به کشور است این نوع تولید را هم وارد کار کردیم تا به اقتصاد کشور کمک کنیم. 

photo_2021-04-08_14-25-41

وی از استاندار قزوین تشکر ویژه کرد و گفت: کوچکترین دغدغه های ما در استان به واسطه حمایت استاندار برطرف شد و ایشان بدون منت به ما کمک کردند تا کارها تسریع شود.

علی مرادلو افزود: افرادی که دلشان برای انقلاب و کشور می تپد دنبال گره گشایی هستند و در سالهایی که تحریم بود ما توانستیم چند محصول تولید کنیم و در استان قزوین در صنایع دیزلی بسیار موفق بودیم.

تولید خودروی برقی جدید

وی اظهارداشت: امروز برای شرکت ایران دوجرخ طرح جدید داریم و در آینده یک وسیله حمل و نقل برقی جدید را وارد بازار خواهیم کرد.

image_2021_4_8-10_12_28_321_HwL

مدیرعامل گروه بهمن تصریح کرد: اگر تولیدکننده به حاشیه کشیده شود کاری پیش نمی رود و ما در استان قزوین بدون حاشیه مورد حمایت قرار گرفتیم و توانستیم طرح های توسعه را بسرعت افتتاح کنیم.

وی گفت: قرار نیست تولید ۵۰۰ هزار دستگاه موتور سه سیلندر را در ۵ سال اجرا کنیم بلکه متعهد می شویم بسرعت این محصول به تولید انبوه برسد و بتوانیم کارهای بزرگتری انجام دهیم و بزودی ۱۰ نوع موتور خودرو تولید می کنیم.

علیمرادلو گفت: بزودی توسعه را شتاب می دهیم خودروی جدید برقی تولید کرده  و سعی می کنیم ۵۰۰ هزار دستگاه موتور کم مصرف یورو شش را تولید و روانه بازار کنیم.


 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز