عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام:

رسیدن به قله های پیشرفت و انجام کارهای بزرگ به عزم و اراده جدی نیاز دارد

۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۱۵:۴۶:۰۵
کد خبر: ۱۱۶۲۰۷۸
رسیدن به قله های پیشرفت و انجام کارهای بزرگ به عزم و اراده جدی نیاز دارد
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: برای رسیدن به اوج قله های پیشرفت و انجام کارهای بزرگ در اقتصاد به عزم و اراده جدی و افراد توانمند نیاز داریم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ علی آقا محمدی روز پنجشنبه در مراسم افتتاح خط تولید موتور سه سیلندر یورو 6 در کارخانه قوای محرکه تیوان در شهرک صنعتی کاسپین قزوین گفت: برای پیشرفت همه جانبه باید عزم جدی داشت و بلند نظرانه حرکت کرد و چشم به آینده داشت.

وی بیان کرد: در شرایطی که با فشار دشمنان مواجهیم باید عزم خود را جزم کرده و در مسیر توسعه برنامه های بزرگی را عملیاتی کنیم.

افتتاح 3

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: استان قزوین جایگاه صنعتی مهمی در کشور دارد و تولید موتورهای سه سیلندر کم مصرف گام مهمی در پاسخگویی به نیازهایی است که می تواند ما را از دیگران بی نیاز کند.

وی گفت: این که برای رسیدن به ظرفیت اسمی این واحد و تولید 500 هزار دستگاه موتور کم مصرف باید تا 5 سال منتظر بمانیم منطقی نیست واین واحد مهم صنعتی قادر است در کمتر از دو سال به این ظرفیت برسد زیرا ما در کشور سالانه بیش از یک میلیون و 200 هزار دستگاه خودرو تولید می کنیم که باید این چشم انداز برای کارخانه ساخت موتور کم مصرف طراحی شود.

یسسسس

آقا محمدی تصریح کرد: انسانهای بزرگی که اراده های بزرگ دارند حتما می توانند فعالیتهای شاخصی را انجام دهند و ما با توانمندی که در بخش خصوصی وجود دارد و بسترسازی خوب استان قزوین امیدواریم بخش صنعت وارد طرح های بزرگ شود و مانند گروه بهمن و شرکت تیوان به آینده فکر کرده و محصولاتی به روز تولید کند.

رئیس گروه مشاوران اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری، یادآورشد: انتظار داریم با سرعت بیشتری طرح های توسعه در این شرکت عملیاتی شود و ما بتوانیم نیازهای خودروسازان را در آینده نزدیک در داخل تامین کنیم.

666666

آقامحمدی در ادامه به همراه استاندار قزوین از بخش های مختلف خط تولید موتور سه سیلندر یورو 6 با مصرف 5 لیتر در 100 کیلومتر بازدید شد. 

.تولید موتورهای کم مصرف با حجم کمتر از ۵۰۰ سی سی در دو تیپ بنزینی و پایه گازسوز با ظرفیت سالانه ۵۰۰ هزار دستگاه با سرمایه گذاری ۲۰ هزار میلیارد ریال در قزوین آغاز شده است.

با افتتاح این خط تولیدی زمینه اشتغال ۶۰۰ نفر به صورت مستقیم و ۴ هزار نفر غیر مستقیم مهیا شده است. 

مصرف این موتور سه سیلندر حدود  ۵ لیتر در یکصد کیلومتر است.

موتور 2

کارخانه توسعه قوای تیوان از شرکت های زیرمجموعه گروه خودروسازی بهمن است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز