دادستان قزوین:

ایجاد شرایط بیمارستانی در خانه و درمان توسط خانواده ها یک ضرورت است

۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۱۹:۲۲:۳۸
کد خبر: ۱۱۶۲۱۲۵
ایجاد شرایط بیمارستانی در خانه و درمان توسط خانواده ها یک ضرورت است
دادستان قزوین گفت: با توجه به کمبود تخت های بیمارستانی باید تجهیزات و شرایط درمان بیماران کرونایی در خانه را با سرعت مهیا کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ محمد قاسمی در هفتاد و یکمین جلسه ستاد کرونای استان قزوین که عصر پنجشنبه در استانداری برگزار شد اظهارداشت: طولانی شدن بیماری کرونا موجب شده برخی افراد دچار عادی انگاری شوند البته باید زندگی با ویروس را بپذیریم اما توجه به شرایط آن یک ضرورت است.

وی افزود: تشکیل صف در روزهای گذشته و دید و بازدید نوروزی و حضور در تجمع و مراسم پیامدهایش امروز مشخص شده و استان را دچار بحران کرده که مدیریت بسیار سخت شده است.

داستان قزوین بیان کرد: باید افراد ناقل شناسایی و قرنطینه شوند زیرا تردد آزادانه آنها در شهر بسیار خطرناک و نگران کننده است.

قاسمی اضافه کرد: شرایط زیرساخت های بهداشتی در استان مناسب نیست و با ورود به موج جدید دیگر کادر درمان هم قادر به پاسخگویی نیستند و این وضعیت چالش برانگیز  شده است.

جلسه 4333

وی اظهارداشت: ایجاد شرایط درمان در خانه با توجه به کمبود تخت های بیمارستانی بسیار مهم و ضروری است و با تامین کپسول های اکسیژن باید درمان با کمک خانواده ها بیشتر شود.

دادستان قزوین گفت: از مدیران واحدهای صنعتی انتظار می رود در این روزها به یاری استان آمده و نیازهای درمانی و کپسول اکسیژن بیماران را تامین کنند تا کارها تسریع شود.

وی از آمادگی دستگاه قضایی در شرایط کنونی هم خبر داد و یادآورشد: با همه توان در خدمت مردم استان هستیم تا از پیک بیماری جدید هم عبور کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز