دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان قزوین:

جمع آوری معتادان متجاهر در ایام نوروز باعث کاهش سرقت در استان شد

۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۲۳:۰۸:۱۷
کد خبر: ۱۱۶۲۲۰۳
جمع آوری معتادان متجاهر در ایام نوروز باعث کاهش سرقت در استان شد
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان قزوین گفت: طرح جمع آوری معتادان متجاهر در ایام نوروز موجب کاهش سرقت در استان شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، علی رحمانی مشاور استاندار و دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان در جلسه این شورا در شهرستان آبیک اظهارداشت: طرح جمع آوری معتادان متجاهر در ایام تعطیلات نوروزی موجب کاهش چشمگیر سرقت در استان شده است.

رحمانی افزود: ایران پیشگام مبارزه با مواد مخدر در جهان است و در میزان کشف مواد مخدر در سال گذشته مقام اول را در جهان کسب کرده است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان با اشاره به اهمیت مبارزه با پدیده شوم اعتیاد و مواد مخدر تاکید کرد: دستگاههای عضو شورا لازم است از گروههای NA حمایت کنند و مکانهای مناسبی را در اختیار این گروه برای برگزاری جلسات بهبود معتادان قرار دهند.

رحمانی در ادامه افزود: کمپ های ترک اعتیاد باید به وسایل ورزشی تجهیز شود که تحقق این امر نیازمند حمایت خیرین و سایر دستگاههاست.

مشاور استاندار قزوین یادآورشد: ارائه آموزش های فنی و حرفه ای در کمپ ها با هدف توانمندسازی بهبود یافتگان مواد مخدر حائز بسیار اهمیت دارد و باید در دستور کار قرار گیرد.

وی در ادامه گفت: اجرای برنامه های پیشگیری از اعتیاد برای گروههای دانش آموزی با هدف ارتقاء سطح آگاهی آنان از طریق شبکه شاد از سوی آموزش و پرورش لازم است عملیاتی شود.

نظر شما