معاون عمران روستایی بنیاد مسکن استان قزوین:

معابر و جاده های ۵۰ روستای استان قزوین روکش آسفالت می شود

۱۴۰۰/۰۱/۲۳ - ۱۳:۴۵:۱۴
کد خبر: ۱۱۶۳۹۵۱
معابر و جاده های ۵۰ روستای استان قزوین روکش آسفالت می شود
معاون عمران روستایی بنیاد مسکن استان قزوین گفت: با اختصاص سهمیه قیر رایگان به استان امسال طرح های هادی و معابر 50 روستای استان قزوین روکش آسفالت می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ علی خانجانیان به مناسبت سالروز تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و حساب 100 امام در نشست خبری که روز دوشنبه در محل بنیاد مسکن استان قزوین برگزار شد اظهارداشت: با تخصیص قیر رایگان از سال 94 تاکنون ضمن اجرای طرح های هادی برای روکش آسفالت معابر روستایی هم اقدام شده است.

وی بیان کرد: در 5 سال گذشته بیش از 62 میلیارد تومان از محل سهمیه قیر برای آبادانی روستاها اقدام شده و یک میلیون و 517 هزار مترمربع طرح هادی و آسفالت معابر روستایی انجام شده است.

روکش معابر 1

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن استان قزوین تصریح کرد: در 5 سال گذشته طرح های عمرانی با سهمیه قیر رایگان در بیش از 235 روستای استان قزوین اجرایی شده است.

خانجانیان بیان کرد: امسال 12 میلیارد و 600 میلیون تومان از سهمیه قیر رایگان پروژه عمرانی اجرایی خواهد شد. 

وی گفت: با دو برابر شدن سهیمه قیر استان و با برنامه ریزی انجام شده امسال روکش آسفالت معابر، جاده ها و طرح های هادی در 50 روستا انجام خواهد شد.

image_2021_4_12-13_25_1_576_llW

خانجانیان اضافه کرد: اعتبارات تملک دارایی 14 میلیارد تومان است که تاکنون 6 میلیارد تومان آن تخصیص داده شده و 16 میلیارد تومان از اعتبارات ملی پیش بینی شده که 12 میلیارد و 600 میلیون تومان برای اجرای طرح های روکش آسفالت معابر و طرح های هادی هزینه خواهد شد.

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن استان قزوین یادآورشد: امسال با اعتبارات قیر رایگان 109 پروژه در 50 روستای استان اجرا خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز