جانشین ستاد کرونای استان قزوین:

برگزاری جلسات اداری در فضای بسته ممنوع است/ جلسه حداکثر با حضور ۱۵ نفر در فضای باز

۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۰:۳۵:۳۸
کد خبر: ۱۱۶۶۰۷۷
برگزاری جلسات اداری در فضای بسته ممنوع است/ جلسه حداکثر با حضور ۱۵ نفر در فضای باز
جانشین ستاد کرونای استان قزوین گفت: به منظور پیشگیری از احتمال هر گونه انتقال ویروس کرونا از این پس تمامی جلسات اداری فقط در فضاهای باز و حضور حداکثر 15 نفر برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ منوچهر حبیبی با اشاره به وضعیت حاد کرونایی در استان قزوین اظهارداشت: وضعیت استان قزوین همچنان در شرایط قرمز و فوق العاده است و باید مراقبت های بهداشتی را جدی بگیریم.

وی افزود: در تمامی مراکزی که احتمال آلودگی وجود دارد باید مراقبت شدید شود و اجازه ندهیم کانون های آلودگی بیشتر شده و وضعیت حادتر شود.

جلسات اداری فقط در فضای باز/ حداکثر با 15 نفر

حبیبی یادآورشد: بر اساس مصوبات ستاد کرونای استان قزوین از امروز شنبه تمام جلسات استانداری در فضای باز برگزار می شود و سایر ادارات هم موظفند در صورت لزوم این نشست ها را در خارج از اتاق های دربسته برگزار کنند.

image_2021_4_14-16_13_9_978_Sh6

جانشین ستاد کرونای استان قزوین بیان کرد: سالن های سربسته، مکانهای خطرناکی برای انتقال ویروس هستند و با توجه به سرعت بالای شیوع ویروس جهش یافته کرونا، گاهی اوقات یک فرد مبتلا در یک جلسه و نشست اداری می تواند موجب ابتلای سایر افراد شود که باید مراقبت کنیم.

وی گفت: از سوی دیگر چون برخی از مبتلایان به ویروس کرونا بدون علامت هستند این نگرانی مضاعف می شود که ناخواسته شاهد افزایش بیماران آلوده به ویروس باشیم لذا تمامی مدیران دستگاه های اجرایی موظفند جلسات را فقط در فضای باز برگزار کنند.

برگزاری جلسه با بیش از 15 نفر ممنوع شد

حبیبی اضافه کرد: حداکثر افرادی که مجاز به شرکت در جلسات هستند 15 نفر است و بیش از این تعداد مجاز نیست در نشست ها شرکت کنند.

کرونا 122

وی طولانی شدن جلسات را هم بسیار خطرناک دانست و اظهارداشت: حداکثر زمان هر جلسه باید 1.5 ساعت(90 دقیقه) باشد تا احتمال آلودگی به حداقل برسد.

جانشین ستاد کرونای استان قزوین اظهارامیدواری کرد با رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی زمینه کاهش مبتلایان و فوتی ها در استان مهیا شده و به شرایط عادی بازگردیم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز