فرمانده انتظامی استان قزوین خبر داد:

محموله سنگین تریاک زیر بار هندوانه

۱۴۰۰/۰۲/۰۵ - ۱۰:۴۶:۵۴
کد خبر: ۱۱۷۰۰۸۵
محموله سنگین تریاک زیر بار هندوانه
فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: طی یک عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر قزوین با پلیس استان گیلان 315 کیلو تریاک در پوشش بار هندوانه کشف و ضبط شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ سردار علی ابراهیمی در این باره اظهارداشت: در پی تبادل گسترده اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین با پلیس استان گیلان، ماموران از قصد قاچاقچیان مبنی بر انتقال و جابه جایی محموله سنگین مواد مخدر از استان های جنوبی به استان قزوین مطلع و پیگیری موضوع  رابه صورت ویژه در دستور کار  خود قرار دادند.

وی افزود: با انجام اقدامات گسترده و هدایت اطلاعاتی، محل دپو و اختفای محموله های موادمخدر تحت پوشش بار هندوانه در یکی از حجره های میدان تره بار قزوین شناسایی و ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان توانستند این محموله موادمخدر را در یک عملیات موفق کشف کنند.

فرمانده انتظامی استان قزوین  با اشاره به کشف 315 کیلو تریاک در این عملیات خاطرنشان کرد: مأموران موفق به دستگیری 3 قاچاقچی و توقیف 2 دستگاه خودرو  سواری شدند.

سردار ابراهیمی در پایان یاد آور شد: مجموعه پلیس با اشراف اطلاعاتی و مبارزه بی امان با سوداگران مرگ اجازه نمی دهد قاچاقچیان مواد مخدر در هیچ نقطه ای از کشور احساس امنیت و آرامش کنند زیرا برخورد پلیس و دستگاه قضائی با آنان قاطعانه خواهد بود.


 

 

نظر شما