رئیس شورای ترافیک استان قزوین:

۱۸ هزار راننده خودروی متخلف در تردد شبانه جریمه شدند

۱۴۰۰/۰۲/۰۵ - ۱۵:۱۳:۴۸
کد خبر: ۱۱۷۰۳۱۴
۱۸ هزار راننده خودروی متخلف در تردد شبانه جریمه شدند
رئیس شورای ترافیک استان قزوین گفت: در اجرای مصوبات ستاد کرونای استاندر فروردین ماه 18 هزار راننده متخلف به دلیل تردد شبانه در محدودیت های کرونایی جریمه شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ علی فرخزاد در این باره اظهارداشت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۸ هزار و  ۶۶ خودروی ناقض محدودیت‌های تردد شبانه در استان که از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا وضع شده با جریمه های ۲۰۰ و ۵۰۰ هزار تومانی و همچنین یک میلیون تومانی اعمال قانون شده‌اند.

وی درخصوص تردد رانندگان خودروهای ناقض محدودیت‌های تردد شبانه در استان تصریح کرد: در این مدت ۱۷ هزار و ۸۴ خودرو جریمه ۲۰۰ هزار تومان، تعداد ۶۳۶ خودرو با جریمه ۵۰۰ هزار تومانی و ۹۴۶ دستگاه خودرو نیز با جریمه یک میلیون تومانی اعمال قانون شدند.

معاون عمرانی استانداری قزوین یادآورشد: در حال حاضر خودروهای  پلاک‌های بومی حق خروج از شهرهای قرمز را ندارند و در صورت ضرورت با کسب مجوز تردد از فرمانداری‌ها می‌توانند از شهر خارج شوند.

فرخزاد افزود: منع تردد شبانه در استان همچنان ادامه دارد و بر اساس دستورالعمل‌های ابلاغ شده از سوی ستاد ملی پیشگیری و مقابله با کرونا، در حال حاضر ورود تمام خودروهای پلاک غیر بومی به این استان ممنوع است.

تردئد

وی باظهارداشت: محدودیت  تردد از ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد در همه شهرها با هر نوع رنگ بندی ممنوع است و دوربین‌های نظارتی نسبت به ثبت مشخصات رانندگان متخلف اقدام می کنند. 

رئیس شورای ترافیک استان قزوین از فرمانداران خواست با سخت گیری و حساسیت بیشتر نسبت به صدور مجوزهای تردد فقط در مواقع اضطراری برای این کار اقدام کنند.

فرخزاد تصریح کرد: صدور مجوز تردد تنها در مواقع ضروری امکان پذیر است و فرمانداری و راهنمایی و رانندگی باید در این راستا دقت کرده و براساس مصوبه ستاد مقابله با کرونا استان خودروهایی را که سه بار اعمال قانون شده اند را به پارکینگ هدایت کنند.

وی با تاکید بر ضرورت تداوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی،افزود: روند بیماری در استان و سایر شهرها همچنان صعودی است و تا بازگشت به شرایط عادی باید مصوبات ستاد کرونا به طور کامل اجرا شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز