با صدور پیامی:

استاندار قزوین درگذشت مادر شهیدان مجید و عبدالحسین قنبری را تسلیت گفت

۱۴۰۰/۰۲/۰۶ - ۰۸:۱۶:۰۳
کد خبر: ۱۱۷۰۵۱۸
استاندار قزوین درگذشت مادر شهیدان مجید و عبدالحسین قنبری را تسلیت گفت
استاندار قزوین با صدور پیامی درگذشت مادر شهیدان عبدالحسین و مجید قنبری را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین با صدور پیامی درگذشت مادر شهیدان عبدالحسین و مجید قنبری را به خانواده معظم این شهید و مردم شهید پرور قزوین تسلیت گفت.

در پیام تسلیت هدایت الله جمالی پور آمده است:

 بشّر الصّابرین الّذین اذا اصابتهم مصیبه قالوا انالله واناالیه راجعون 

خبر درگذشت حاجیه خانم معصومه اکبری رضایی فرد مادر گرانقدر شهیدان عبدالحسین و مجید قنبری و خواهر شهید محمد حسین اکبری رضایی فرد مایه تالم و تاثر فراوان گردید.

در ادامه این پیام آمده است: بی تردید مادران شهدا، الگوهای ماندگار برای بانوان این سرزمین هستند و خواهند بود. این انسان‌های از خود رسته و به خدا پیوسته سرمایه های پر ارزشی هستند که با الگو گیری از بانوی دوعالم حضرت صدیقه طاهره( س) و دخت گرانقدرش حضرت زینب کبری(س) فرزندانی برومند، شجاع و مجاهد را تربیت نمودند که همچون یاران امام و مقتدایشان حضرت اباعبدالله الحسین سیدالشهداء (ع) در سپهر نورانی ایران عزیز مانند خورشید تابان درخشیدند.

در بخش پایانی این پیام آمده است: اینجانب درگذشت این مادر متعهد و فداکار را به بیت شریف قنبری و اکبری رضایی فرد تسلیت عرض می نمایم، از درگاه خداوند متعال برای آن فقیده سعیده علوّدرجات و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان ارجمند صبر و اجرجمیل مسئلت می نمایم.

 شهید عبدالحسین قنبری، بیست و پنجم خرداد ۱۳۴۱ در شهر قزوین به دنیا آمد، پدرش یحیی، جهادگر بود و مادرش معصومه نام داشت.

این شهید گرانقدر که تا چهارم متوسطه درس خواند، سال ۱۳۶۱ ازدواج کرد.

شهید قنبری به عنوان پاسدار در جبهه حضور یافت و هجدهم بهمن ۱۳۶۱ با سمت معاون اطلاعات عملیات در رقابیه بر اثر اصابت ترکش گلوله خمپاره به سر، شهید شد. مزار او در گلزار شهدای زادگاهش قرار دارد.

همچنین شهید مجید قنبری، بیست و چهارم بهمن ۱۳۴۷ در شهر قزوین به دنیا آمد و تا دوم راهنمایی درس خواند.

این شهید والامقام از سوی بسیج در جبهه حضور یافت و پانزدهم فروردین ۱۳۶۴ با سمت آرپی‌جی‌زن در طلائیه بر اثر اصابت ترکش به شهادت رسید. مزار او نیز در گلزار شهدای زادگاهش قرار دارد.

شهید محمدحسین اکبری رضایی‌فرد نیز یکم تیر ۱۳۴۲ در شهرستان قزوین به دنیا آمد، پدرش اکبر و مادرش منصورخانم نام داشت.

این شهید گرانقدر که تا پایان دوره متوسطه درس خواند، به عنوان پاسدار در جبهه حضور یافت و فرماندهی گردان امام رضا(ع) را بر عهده داشت که یازدهم اسفند ۱۳۶۵ در عملیات کربلای ۵ در شلمچه به شهادت رسید

مزار شهید اکبری رضایی‌فرد در گلزار شهدای زادگاهش واقع است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز