فرمانده انتظامی شهرستان البرز:

برخورد پژو پارس با تریلر یک کشته و ۴ مصدوم برجای گذاشت

۱۴۰۰/۰۲/۰۷ - ۱۱:۴۶:۲۳
کد خبر: ۱۱۷۱۲۵۷
برخورد پژو پارس با تریلر یک کشته و ۴ مصدوم برجای گذاشت
فرمانده انتظامی شهرستان البرز از برخورد یک دستگاه خودرو سواری پژوپارس و تریلر در شهر محمدیه با یک کشته و 4 مصدوم در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ سرهنگ بهرام منصوری در این باره اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر برخورد یک دستگاه خودرو پژو پارس با تریلر در شهر " محمدیه " شهرستان البرز  مقابل جایگاه سی ان جی بلافاصله گشت راهور و انتظامی به همراه نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور مأموران در محل و در بررسی های اولیه مشخص شد یک دستگاه سواری پژوپارس با یک دستگاه تریلر برخورد می کند که در این سانحه،  یکی از سرنشین های سواری در دم فوت و راننده و سه سرنشین دیگر خودرو  مصدوم که بلافاصله توسط نیروهای امدادی به مراکز درمانی منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان البرز با بیان این که علت وقوع این حادثه از سوی کارشناسان پلیس راهور عدم توجه به جلو از جانب سواری پژو پارس نسبت به تریلر اعلام کردند خطاب به رانندگان توصیه کرد: رانندگی با سرعت مطمئنه و رعایت دقیق قوانین راهنمایی و رانندگی سبب پیشگیری از وقوع حوادث رانندگی می شود و از بروز رخداد های ناگوار جلوگیری خواهد کرد.

 

نظر شما