رئیس سازمان صمت استان قزوین:

سال گذشته ۱۲ میلیارد تومان کالای قاچاق در استان قزوین شناسایی و ضبط شد

۱۴۰۰/۰۲/۰۷ - ۱۷:۳۳:۲۸
کد خبر: ۱۱۷۱۴۸۴
سال گذشته ۱۲ میلیارد تومان کالای قاچاق در استان قزوین شناسایی و ضبط شد
رئیس سازمان صمت استان قزوین: در سال گذشته با تشکیل 544 فقره پرونده بیش از 12 میلیارد تومان کالای قاچاق در استان قزوین شناسایی و ضبط شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ عزیز الله افضلی در جلسه کمیسیون قاچاق کالا و ارز که عصر سه شنبه در محوطه باز استانداری برگزار شد اظهار داشت: در سایت انبار کالا ۴۳ هزار و ۱۵۷ مورد ثبت نام صورت گرفت که  ۲۵۸۸ مورد در انتظار تائید هستند.

وی افزود: در بررسی ها تعداد  ۴۰ هزار و ۵۶۹ مورد از ثبت نام ها تائید شده و ۲۲۵۷ غیر فعال است و در حال حاضر تعداد ۸۹۳ مورد از انبارها فعال شده است.

افضلی تصریح کرد: برخی صاحبان واحدهای تولیدی انبارهای بزرگ را در سامانه ثبت کرده اند اما برخی هنوز از این سامانه اطلاعی ندارند و پیشنهاد می شود با تعیین ضرب العجل یک مهلتی برای تکمیل اطلاعات سامانه داده شود.

کالا 1

رئیس سازمان صمت استان قزوین گفت: هر جایی که محل نگهداری کالا و محصول کشاورزی باشد انبار تلقی می شود که با این تعریف بیش از ۵۱۲ هزار انبار در کشور شناسایی شده است.

شناسایی و کشف 12 میلیارد تومان کالای قاچاق 

افضلی در خصوص فعالیتهای انجام شده برای مقابله با کالای قاچاق هم اظهارداشت: در سال گذشته با انجام بیش از  ۱۴ هزار و ۱۲۲ مورد بازرسی تعداد ۵۴۴ پرونده قاچاق به ارزش ۱۲ میلیارد تومان در استان تشکیل شد.

نظر شما