با حضور استاندار قزوین:

دیوارنگاره « نبض جهاد» در بیمارستان ولایت قزوین رونمایی شد

۱۴۰۰/۰۲/۰۷ - ۲۳:۰۱:۵۹
کد خبر: ۱۱۷۱۵۶۸
دیوارنگاره « نبض جهاد» در بیمارستان ولایت قزوین رونمایی شد
به منظور پاسداشت یاد شهدا و مدافعان سلامت استان در مراسمی با حضور استاندار و نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی از دیوار نگاره «نبض جهاد» در بیمارستان ولایت قزوین رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ عصر سه شنبه در مراسمی با حضور هدایت اله جمالی پور استاندار قزوین، فاطمه محمد بیگی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی، پیمان نامدار رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین، محمدرضا امامقلی رئیس حوزه هنری استان قزوین و جمعی از مسئولان استانی از دیوارنگاره «نبض جهاد» به مناسبت پاسداشت جهاد عظیم شهدا و مدافعان سلامت در بیمارستان ولایت قزوین رونمایی شد.

هدایت الله جمالی پور در این مراسم فرهنگ را از مهمترین عوامل موثر در تعالی جامعه دانست و گفت: توسعه و پیشرفت کشور نیازمند عوامل و امکانات متعددی است که در کنار فرهنگ می تواند دستاوردهای خوبی برای کشور داشته باشد اما اگر همه نوع امکانات در اختیارمان باشد ولی از فرهنگ بی بهره باشیم، نتیجه ای نخواهیم گرفت.

وی افزود: راه بهتر زیستن از مسیر فرهنگ و هنر می گذرد و تجربه نشان داده هر کجا فرهنگ را در اولویت قرار دادیم، موفقیت های بیشتری داشته ایم زیرا همه ارزش در گرو اهمیتی است که به فرهنگ قائلیم.

حوزه

جمالی پور یادآورشد: مقام معظم رهبری همواره توجه ویژه به فرهنگ و ضرورت کار فرهنگی را به عنوان یک اصل مهم مورد تاکید قرار داده اند زیرا انقلاب ما از همان روزهای اول با رویکرد فرهنگی عجین بود، ولی متاسفانه امروز به دلیل برخی کم کاری ها از این موضوع مهم غفلت کرده ایم و آسیب دیده ایم.

استاندار قزوین از تلاش های انجام شده در حوزه فرهنگ و هنر در استان تقدیر کرد و گفت: علیرغم کارهای انجام شده هنوز با شرایط مطلوب فاصله داریم اما امیدوارم همه به این باور برسیم که برای رسیدن به توسعه پایدار باید از همه ظرفیت های فرهنگی بهره بگیریم.

وی از همراهی حوزه هنری قزوین با کادر درمان در ایام کرونا تشکر کرد و اظهارداشت: حوزه هنری می تواند با ابزار هنر جامعه را در همراهی با کادر درمانی در این شرایط و رعایت پروتکل های بهداشتی تشویق کند.

حوزه 5

دیوارنگاره « نبض جهاد» توسط حوزه هنری به منظور پاسداشت شهدا و مدافعان سلامت استان قزوین تهیه و در بیمارستان ولایت نصب شده است. 

در این دیوار نگاره، تصاویر 2 هزار نفر از پرسنل و کادر درمان بیمارستان ولایت و بوعلی که در مبارزه با بیماری کرونا در خط مقدم قرار داشتند ثبت و ضبط شده است.

 

نظر شما