نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی:

راه برون داد رخدادهای اجتماعی بهره گیری از هنر است

۱۴۰۰/۰۲/۰۷ - ۲۳:۲۶:۱۲
کد خبر: ۱۱۷۱۵۷۹
راه برون داد رخدادهای اجتماعی بهره گیری از هنر است
نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از راههای برون داد رخدادهای اجتماعی بهره گیری مطلوب از ابزار هنر است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ در مراسمی با حضور هدایت اله جمالی پور استاندار قزوین، فاطمه محمد بیگی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی، پیمان نامدار رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین، محمدرضا امامقلی رئیس حوزه هنری استان قزوین،  و جمعی از مسئولان استانی از دیوارنگاره «نبض جهاد» به مناسبت پاسداشت جهاد عظیم شهدا و مدافعان سلامت در بیمارستان ولایت رونمایی شد.

فاطمه محمد بیگی در این مراسم اظهار داشت: حوزه هنری بخوبی درک کرده که باید برای برون داد رخدادهای اجتماعی فعالیت های هنری بیشتری  ارائه کند و بغض های در گلو مانده مردم داغدار و زحمات فراوان مدافعان سلامت و همه خادمان را با تدبیر فرهنگی هنری منعکس کند.

حوزه 5

وی افزود: پیشنهاد می شود برای خانواده های آسیب دیده از کرونا کلیپ هایی با تصاویر درگذشتگان و جانباختگان تولید شود تا در دوره ممنوعیت عزاداری و سوگواری مرهمی بر زخمهای خانواده باشد.

محمدبیگی نگاه سلامت محور و توجه حوزه هنری به مباحث فرهنگی و هنری در قالب دیوارنگاره را پشتیبان خوبی برای ارتقای سطح سلامت جامعه قلمداد کرد. 

در ادامه دیوار نگاره نبض جهاد رونمایی شد.

دیوارنگاره « نبض جهاد» توسط حوزه هنری به منظور پاسداشت شهدا و مدافعان سلامت استان قزوین تهیه و در بیمارستان ولایت نصب شده است. 

حوزه 4

در این دیوار نگاره، تصاویر 2 هزار نفر از پرسنل و کادر درمان بیمارستان ولایت و بوعلی که در مبارزه با بیماری کرونا در خط مقدم قرار داشتند ثبت و ضبط شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز