صادق بابایی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

بهمن عسگری امید مدال آوری در المپیک

۱۴۰۰/۰۲/۰۸ - ۰۹:۲۸:۱۴
کد خبر: ۱۱۷۱۶۴۰
بهمن عسگری امید  مدال آوری در المپیک
رئیس هیئت کاراته استان قزوین گفت: با کسب سهیمه المپیک توسط بهمن عسگری بسیار امیدواریم این ورزشکار بتواند مدال آور این رقابت های بین المللی باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛  محمد صادق بابایی در این باره اظهارداشت: بهمن عسگری ستاره ملی ایران در جهان با توجه به اینکه چندین سال رنکینگ اول جهانی را دارد و در تورنمنت های بین المللی حضور داشته سهمیه المپیک را در بخش مردان کسب کرد که حضور این ورزشکار ملی در این رقابتها قطعی شده و برای شناخت بیشتر رقیبان روز گذشته عازم پرتغال شد. 

بلالبایی 33

رئیس هیئت کاراته استان قزوین تصریح کرد: خوشبختانه شرایط خوبی برای تمرین و آماده سازی بهمن عسگری ایجاد شد و  با استعداد سرشاری که این ورزشکار قهرمان به عنوان چهره درخشان تورنمت های مختلف با کسب رنکینگ های جهانی دارد بسیار امیدواریم که این قهرمان ملی در ردیف مدال آوران طلای المپیک  باشد. 

بابایی گفت: بهمن عسگری روحیه  بسیار خوبی برای حضور در این رقابتها دارد و حمایت های صورت گرفته از سوی فدراسیون کاراته و مدیرکل ورزش و جوانان استان و مربی تیم ملی کاراته از ایشان بسیار مطلوب بوده و شرایط مناسبی را برای شرکت در رقابت های المپیک توکیو در مردادماه امسال برای این قهرمان مهیا کرده است. 

وی بیان کرد: این دوره از مسابقات در پرتغال آخرین مرحله کسب سهمیه المپیک از طریق رنکینگ موسوم به لیگ جهانی کاراته وان است که از دهم اردیبهشت با شرکت ۷۶۹ کاراته کا برگزار می‌شود.

بابایی افزود:  امیدواریم  بقیه سهمیه المپیک در تیم ملی مشخص شود البته خانم  حمیده عباس علی هم سهمیه المپیک را در مسابقات فرانسه کسب کرده اند که جای تبریک دارد.

وی در خصوص سایر برنامه ها هم گفت: با توجه به دعوت از علی اصغر آسیابری و تعدادی از اعضای تیم ملی این افراد برای اردوی مشترک به روسیه عزیمت خواهند کرد و  4 نفر از بانوان استان هم به اردوی تیم ملی دعوت شده اند.

رئیس هیئت کاراته استان قزوین تصریح کرد: همچنین امیررضا میرزایی در تورنمنت پرتغال شرکت می کند که بسیار امیدواریم بتواند در تیم خود را تثبیت کرده و در این مسابقات هم جایگاه مناسبی کسب کند.  

Capture

وی اظهارداشت: علی اصغر آسیابری نیز هفته آینده عازم اردویی در کشور اوکراین خواهد شد تا برای مسابقات آمادگی لازم را کسب کند.

بابایی اضافه کرد: بیش از 5 هزار نفر در استان قزوین در رشته کاراته ساماندهی شده اند و تمرینات خود را با هماهنگی ستاد کرونا انجام می دهند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز